vakantie met de tent

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammz, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hadden een picknickkleed bij ons, verder op marktplaats wat simpel, stevig speelgoed gekocht, dat was mee, ze sliep in de deryan. Buggy gebruiken we als eetstoel.
    Wij hadden van de decathlon een speciaal zwemsuit gehaald en een UV shirtje om te beschermen tegen de zon. Vooral die laatste twee zijn aanraders. O ja en ik had maar 1 winterslaapzak bij me. Was 's nachts ijskoud dus daar had ik wel spijt van.

Luiers zou ik uit NL meenemen. Pampers zijn in Frankrijk (weet niet of je daar heen gaat) bloedduur! Dacht dat goedkoper op te lossen met de Simply dry maar dat gaf vreselijke luieruitslag en doorlekken.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou ook een kruik meenemen stel dat het echt heel koud is kun je je kleintje wel snel warmen ipv met dekens

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Vorig jaar was mijn jongste 10 maanden tijdens de vakantie. Voor een fles is een thermosfles erg handig, poederbakje mee en je hebt snel een fles klaar. Voor na het douchen kun je een badjas gebruiken. Je kind erin na het douchen, grotendeels afdrogen en verder in de tent, met alle ruimte, verder afdrogen en aankleden. We hadden een strandtentje mee, was erg handig met veel wind, kan je kindje dan uit de wind op de grond lekker spelen. Het campingbedje gebruikten we ook als box. Voor het slapen gaan het muziekdoos van thuis meenemen. Extra slaapzakken meenemen en wasmiddel. Ervaring is dat er tussendoor toch nog iets gewassen moet worden. En bovenal lekker genieten :D!

4. 2jees

2jees Niet meer actief

goede tips allemaal! Ik krijg zin';)

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja, nu krijg ik ook zin om te gaan... Maar gaat em niet worden denk ik. :( Volgend jaar pas weer...

Deel Deze Pagina