hoi allemaal, van de zomer gaan wij een weekje naar landal vennebos. in een kinderbungalow. iemand ervaring met dit park en/of deze huisjes? ben benieuwd!
Wij gaan eigenlijk altijd naar een Landal park, elk jaar een ander park en altijd met veel plezier en naar ons zin. Begin december zijn we deze keer naar 't Vennenbos geweest. Voor ons was het eens maar nooit weer. Onbeschoft personeel, dingen uit de gids waren er helemaal niet, het huisje was slecht onderhouden, elke avond als we wilden douchen was na 10 minuten het warme water op (volgens eigen zeggen was het bijna onderhoudstijd), en we hadden een arrangement geboekt en toen we aankwamen bleek dat de restaurants alleen op vrijdag en zaterdag open waren. Dus dat arrangement hadden we helemaal niks aan (we zaten er een midweek). En tuurlijk het is buiten het seizoen, dus dat kan gebeuren, maar bij boeken is er niks over gezegt en ook niet bij inchecken. We kwamen er zelf op dinsdag achter toen we een vd restaurants wilden bespreken. We hebben er op het park een klacht over ingediend, en toen we thuiskwamen nogmaals, maar nooit meer wat van vernomen. Deze zomer gaan we naar de Lommerbergen, hopelijk is het daar gewoon weer ouderwets naar ons zin en vriendelijk .
Wij zijn echte centerparcs fans omdat we de hele dag in het zwembad zijn en daar de zwembaden zo mooi zijn. Nu zijn we in februari voor het eerst naar landal geweest, ook het vennebos. Ik vond het een super park. Bungalows waren heel mooi, mooie omgeving, leuk zwembad, leuke kinderboerderij etc etc. We willen er zeker nog eens terug.
Wij zijn ook twee jaar geleden naar het vennebos geweest, wij vonden het echt super ! Huisjes waren wat verouderd maar goed wij zijn dan niet zo heel veel thuis .. Het zwembad was top, netjes behandeld door het personeel. Leuk bos om in te wandelen en in te fietsen ... Zeker een aanrader. Het vennebos was trouwens vroeger van Centerparcs, je kan het dus heel goed vergelijken met een park van Centerparcs
Wij gaan elk jaar een keer een weekend of midweek naar dit park en heb het altijd naar mijn/onze zin daar. Idd vroeger was het van center parcs dus mooi zwembad enzo. Ik ben hier zeer tevreden mee dus lekker naar uit kijken zou ik zeggen
het vennebos is heel dicht bij waar wij wonen, dus we gaan er redelijk vaak zwemmen en zijn vorig jaar met onze dochter daar een weekendje geweest.. huisje was prima, pas opgeknapt denk ik. en idd is het net een center parcs. het heeft ook zo een marketdome en tropisch zwembad. personeel was super behulpzaam. en wij hadden een gewone bungalow met kinderbedje en box. stond allemaal netjes klaar. park is netjes en leuke kinderboerderij en ven met eendjes. ik vind het wel een aanrader.
Wij zijn net terug van een midweekje Vennenbos en hadden ook een kinderbungalow. Wij zijn erg tevreden. Huisje (wij zaten in nr 861 ): Was keurig, nieuwe keuken en verder in nette staat. Matrassen zijn drama, maar dat vind ik bijna overal. Leuke kinderkamer met een stapelbed en veel speelgoed. Alles was prima onderhouden en netjes schoon. Park: Netjes en een mooie ligging in de bossen. Gezellige plaza. Vermijden: Italiaans restaurant en Family buffet. Wel doen: Bistro Woods, heerlijk gegeten! Zwembad is zwembad van het jaar 2011 (landelijk) geworden, dus daar is helemaal niks mis mee. Leuke speeltuin, kinderboerderij, Bollo de Beer, Puk en Pelle animatieprogramma voor de kinderen. Ik vond het een prima park. Het is allemaal niet superdeluxe, maar netjes. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Al paar keer geweest alleen toen nog de oude huisjes maar die waren ook netjes en redelijk schoon ik ben fan van het zwembad daar. Personeel is daar erg vriendelijk en er is genoeg te doen voor jong en oud een prima park. Liefs gaga
Wij zijn er inmiddels 3 keer geweest, 3 keer hetzelfde huisje en 3 keer heel erg genoten! Wij hebben (volgens mij vorig jaar begin april) wel eens gehad dat niet alle horeca open was elke dag, dat vond ik dan wel jammer. Maar dit jaar was half april wel alles open. Zwembad en binnenspeeltuin zijn super en verder vind ik de animatie en dingen die er georganiseerd worden erg leuk. De huisjes zijn goed genoeg vind ik, niet luxe (wij zaten in een 6 persoonshuisje), maar goed genoeg, je bent er ook eigenlijk haast nooit. Verder heel veel eenden en eekhoorns, leuk!
gelukkig toch overwegend positieve verhalen! heb er al zin in lekker een weekje niksen haha alleen maar leuke dingen bedankt allemaal. En ik las iemand die naar lommerbergen gaat dat is echt super! En vorig jaar zijn we in braamt geweest (weet ff niet de naam van het park) maar dat was ook super.
Wij zijn in de meivakantie een weekje geweest. Het is echt een super leuk park. Huisje idd wel wat verouderd maar wij waren met de kids vaak buiten en in het zwembad te vinden. Ik had van tevoren nog gebeld om een huisje niet aan het water (kids kunnen nog niet zwemmen), eigenlijk lag alles vol met niet aan het water. Maar ze heeft het toch nog kunnen regelen door iemand om te zetten met zonder kinderen. Echt super geweldig, we betaalden daar wel voorkeurskosten voor maar dat vonden we niet erg. Toen we daar waren was ik echt blij dat we geen huisje aan het water hadden, want je moet dan toch nog extra opletten op wat je natuurlijk al doet. Nu konden ze met een gerust hart echt lekker buiten struinen. Kids vonden de eekhoorntjes en de eendjes die elke morgen voor je huisje zaten geweldig! Verder vriendelijk personeel, wel wat duur op het park het eten enzo, maar dat is vaak zo. Een tip was om de boodschappen in het naastgelegen dorpje te doen bij de jumbo, is maar 8 minuten rijden en veel goedkoper. Dit had ik op zoover gelezen.
wij zijn een week geweest rond sinterklaas. echt helemaal leuk. ze organiseren veel dingen. (alles wat in het boekje stond was er ook gewoon) wij hebben in het familie restaurant en de pizzeria gegeten niets mis mee hoor wij hebben genoten. huisjes waren niet nieuw. maar alles was schoon en deed het. ik zou zo terugkeren hier