Vakantie met een peuter van 2, dreumesje van 1 en een groot kind van 25 naar Spanje?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamaVanGilani, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Afspreken wie wie in de gaten houdt...
    Of om en om.... Dan moet het wel lukken :)

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Kom je zeker gespierd en n paar kilo lichter thuis hahaha. Daar doek t voor!!

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Je kan een soort tentje meenemen waar je de kids inzet, gooit wat zand erin en klaar. Zitten ze ook nog in de schaduw.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

google maar op drijfpak baby dan komen er een aantal sites naar boven. Ik weet niet meer precies waar wij ze toen gekocht hebben voor ons is het al 7 jaar terug dat we ze hadden.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zou het ook doen. ik heb dan ook nog een groot kind erbij wat liever zelf meespeelt dan goed op te letten ( al let hij echt wel op de kleine, voor mijn gevoel nooit genoeg :p )

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik wil wel mee om op te passen hoor:p.

zonder gekheid. ik zou het gewoon doen, van veel zonnen zal wel niet veel komen of je moet gewoon om en om opletten.

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Geloof me, met een twee en een eenjarige kun je niet de hele dag aan het strand liggen. Dat is te warm, te zonnig, en moeten slaapjes gedaan worden etc. Wat ik meestal doe is een accommodatie kiezen waar ook een zwembad bij is, s morgens en s middags wanneer de zon het minst erg is even plonzen en verder een lekkere siësta houden tussen de middag.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Eh je bent toch met z'n tweeën? Om en om opletten...

En anders haal je een grondanker, twee touwen eraan, kindertuigje eraan en kan jij de hele middag bakken. Niet vergeten af en toe drinken te geven.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Niet aan de Spaanse kust waar ik geweest ben. Ik kwam zelf al met moeite uit het water :) Maar goed, ik denk dat het inderdaad een kwestie is van uitzoeken waar het wel geleidelijk afloopt!

Verder inderdaad goed kijken voor drijfpakken, bandjes, of iets waarmee ze niet direct kopje onder gaat en afspraken maken met het grote kind over wie op welk kind past!

Ik zou het zelf ook wel doen, ook al zou ik mezelf ook wel doodongerust maken :D ! Wanneer je er bent, zal het alleen maar meevallen denk ik zo.

10. rums

rums Niet meer actief

Je kunt wel gaan. Mijn broer werd vroeger vastgezet met een tuigje in het zand. Kon zo een aantal meters (6?) lopen.
    Hij vermaakte zich prima en had absoluut geen last van het tuigje

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik snap dat het handig is, maar mijn hemel ... ik vind dat altijd zo'n sneu gezicht, een kind in een tuigje ... net als zo'n looptuigje ... alsof je je huisdier aan de ketting legt :):)

12. rums

rums Niet meer actief

ach zo lang het kind het oke vind is het goed. Mijn broer vermaakte zich prima en mijn ouders vervolgens ook haha.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Gewoon gaan! En wat al eerder is gezegd; je zit geen hele dag aan het water met de kids. Wij gaan ook in de ochtend zwemmen, in de middag naar t appartement oid om te eten en de kleine even een tukkie te laten doen en eind vd middag gaan we weer naar t water. Heel de dag houden ze niet eens vol als ze heel klein zijn.

Tuigje zou bij mij pas opkomen als we echt een mega weglopertje zouden hebben die niet te corrigeren is. Maar dat zou echt mijn laatste middel zijn..

En ja ik zou ook even goed afspreken per keer wie op wie let.
    En bruin bakken kan niet meer nee, maar ik kom bruiner terug van een 'ik houd mijn kind' bezig vakantie als mijn vroegere bak bruin vakantie's.

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zeg gewoon gaan! Als je toch een beetje wil genieten laat je je man gewoon met de kids ravotten, terwijl jijzelf lekker languit een boek ligt te lezen!

15. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja zeker gaan is echt wel te doen!
    Mijn ervaring is juist toen mijn kinderen nog zo klein waren dat ze nog niet zelf de zee inrennen....wel met de voetjes in het water maar verder niet...... moet je er nog naast staan natuurlijk.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Lekker gaan en genieten!!
    Wij zijn al 5 x met de kids naar Spanje geweest en dat gaat altijd supergoed. Je bent met 3 volwassenen en 2 kinderen, dat moet wel te doen zijn toch?

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij gaan ook naar Spanje dit jaar.
    Tja weet je je kunt niet inderdaad uitgebreid gaan liggen zonnen en je kinderen dan dus niet in de gaten houden. Vaak is het bij ons even twee uurtjes naar het strand, even zwemmen en vooral kastelen bouwen. Daarna weer naar de vouwwagen en later op de dag nog even naar het zwembad op de camping.

Het is wel heerlijk hoor met de kinderen naar zee! Ik zou zeggen doen

Deel Deze Pagina