Hallo allemaal, Wij willen in de meivakantie een midweek naar Valkenburg (kids hebben hier twee weken vrij). Het betreft 22 april tot en met 25 april. Ik ben op zoek naar een huisje oid, waar onze hond mee kan. Heb al gekeken bij Landal, maar vind het erg duur! Iemand tips? XXX Tumtummetje
Roompot heeft ook een park in Walem. Dat is vlak bij Valkenburg. Weet niet of het een leuk park is. Nooit geweest.
Hier misschien? Natuurhuisje Appartement - vakantiehuis in Meerssen Is echt een mooie bosrijke omgeving en op 5 minuten rijden van Valkenburg vanuit deze plek.
Dit park is ook gunstig te boeken via bungalows.nl en ligt in de buurt van Valkenburg: Bungalowpark Simpelveld - Rust, ontspanning en vrijheid.
Bungalowpark schin op geul Ze zijn flink aan het renoveren.. Dus slecht zullen de huisjes niet zijn. Er is een indoor speelhal, met ballenbak etc. Park ligt in een mooie omgeving, leuke huisjes, alleen de bar/restaurant is niet boeiend, maar als je daar geen waarde aan hecht.. Oja ga ook niet bowlen.. De banen zijn een beetje scheef haha!
Ja, die heb ik idd gezien. Ik denk dat dat hem gaat worden. Ook niet zo duur en ze zijn idd aan het renoveren! Thx voor de tips dames!
Ik ben er al 25x geweest toen het nog een park op zichzelf was en niet van een keten Super mooie omgeving! Bij de parkeerplaats heb je aan de voorkant een hek, als je daar langs loopt kan je heerlijk wandelen langs het spoor, uiteindelijk het spoor oversteken en dan heerlijk door het bos naar Valkenburg lopen