Update van : "Ben ik nou zo n zeur??"

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by mamadelight, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamadelight

Dec 9, 2008
    52
    0
    0
    #1 mamadelight, Jul 29, 2010
    Last edited by a moderator: Aug 11, 2010
    haaj moeders!!

Ik vertelde jullie tijdje trug het verhaal over mijn man over hoe lui die was en niets deed...... Als je zoekt onder "Ben ik nou zo n zeur??" dan kan je dat nog nalezen.

Maar er is verandering in gekomen :$
    mijn exman en zijn moeder heeft mij en mijn jongste zoontje eruit gegooit!! Woon nu 3 weken bij mijn tante.
    Maar het probleem is...... die andere 2 kinderen wil die niet geven. Als ik bel neemt tie niet op.
    Zijn moeder heb zelfs de sloten veranderd!! :x
    enige wat ik wel weet is dat die mensen niet sporen!!
    Mij eerst als slaaf gebruiken..... en als ik dan even tegen ze zeg dat dit zo niet kan..... dan word je eruit gegooit :(
    Ben al met advocaten bezig.
    En de raad van de kinderberscherming komt er nu ook bij kijken. daar ben ik al helemaal niet zo blij mee.
    Aangezien hij en die andere ontspoorde mensen goed kunnen praten en ik totaal niet, ben ik bang dat ik het zwaar verlies.
    Hun kunnen zo goed liegen. :x
    Jullie zeiden toen nog..... ga weg bij die man.....
    Dat had ik ook direct moeten doen :x
    maar dan word je paar weken er na zelf eruit gegooit.
    wat een drama en zooi is dit zeg!!!!!!!
    En dan ben ik er ook nog achter gekomen dat meneer aan de cocaine zit!! en veel alcohol zuipt...... en weet je wat de raad van de kinderberscherming dat zegt?????????? dit zeg je alleen maar omdat je boos bent. nee het is de waarheid!! pfffffffff ben echt kapot!! mis me 2 kindjes echt heel erg.
    En de jongste die bijna 1 jaar word mist zijn broertje en zusje ook. Maarja wat doe je er aan :( wachten wachten wachten wachten tot ze een keer opschieten daar!!

2. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    ik denk dat de kinderbescherming jouw je kinderen niet zomaar laat afpakken, en drugs is gemakkelijk uit het bloed te nemen, dus dan heb je bewijs

hoop dat je je kids snel terug hebt

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Och meissie, wat vreselijk! Ik weet echt niet wat je zou kunnen doen en heb dus ook geen advies voor je. M'n hart kromp samen bij je verhaal en tranen sprongen in m'n ogen, wat vreselijk voor je kinderen en voor jou om gescheiden van elkaar te zijn. Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen, en blijf alsjeblieft alles proberen om weer bij je kinderen te komen. Ook zij missen hun moeder.

4. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Vreselijk, heb net het andere topic terug gelezen...
    Wat een zak is die vent!
    Ik hoop echt dat je snel de andere 2 kids terug hebt.
    Sterkte!

5. lilia

lilia Actief lid

Mar 9, 2010
    184
    0
    0
    Meid,
    Wat hij nu doet... ik weet niet of het onder ontvoering valt, maar hij is zeker jouw ouderlijk gezag aan het ondermijnen! En dit wordt zwaar 'afgestraft' in een rechtzaak. Alleen jij moet HEEL SNEL stappen ondernemen en dan bedoel ik juridische stappen. Het feit dat hij jou met de kleine eruit geschopt heeft, bewijst al wat voor een oncapabele vader hij is. Wanneer schopt hij de andere 2 kinderen eruit? Als hij er genoeg van heeft.... En de kinderen zo gedwongen scheiden van moeder en broertje? Is dat in het belang van de 3 kinderen????

Hier moet je echt geen tijd overheen laten gaan! Meteen procedure opstarten! Je krijgt zeker je kinderen terug en hij loopt het risico dat hem omgang zelfs volledig ontzegd wordt. Maar laat er geen gras overheen groeien anders loop jij het risico dat de kinderen juist aan hem toegewezen worden omdat dat de omgeving is waaraan ze gewend zijn over een tijd (als dit te lang duurt...).

Je hoeft niet te wachten tot ze een keer opschieten daar. Jij kunt per direct een kortgeding aanspannen. Ga met een advocaat praten. Het onderzoek van de kinderbescherming kan ook plaatsvinden als de kinderen bij jou zijn.

Veel sterkte en succes ermee.

6. mamadelight

Dec 9, 2008
    52
    0
    0
    Nou de raad is langs geweest......... de kids mogen bij hem blijven wonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :S en weet je waarom? omdat ze het daar inderdaad al gewend zijn en bla bla bla bla.
    En we zijn pas 3 weken verder!! maarja hun kijken hoe lang ze daar al in totaal wonen!!
    Ik mag ze misschien in het weekend hebben :S
    Ben hier echt niet blij mee!!
    owja en over die drugs?? weet je wat ze zeiden?? ja maar hij zorgt goed voor de kinderen...... dus met andere woorden....... zolang je maar voor je kids zorgt mag je alles doen??
    ben echt boos!!

Ik zit hier met die kleine...... dies bijna jarig.... nog 2 weken..... geen broertje en zusje op zijn verjaardag. want voorlopig komen ze nog niet bij mij........
    en nu kan ik zeker ook nog allementatie gaan betalen??
    nou vind ik dat opzich niet erg........
    maar wel als er 1 aan de drugs zit :S pffffffffff
    kan die weer meer zooi halen pffff.

7. lilia

lilia Actief lid

Mar 9, 2010
    184
    0
    0
    :$:$:$ i'm in shock!!! :$:$:$
    weet even niet wat te zeggen hierop....

Sterkte meid. Komt ongetwijfeld goed, maar geloof dat het erg zwaar moet zijn nu...

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

nou ik moet zeggen vind dit heel vreemd
    kinderen wonen nu 3 weken bij hem, daarvoor woonden jullie dus kennelijk gezamenlijk dan lijkt het me sterk dat ze daarop alleen kunnen zeggen ze blijven bij vader

als ik jou was zou naar maatschappelijk werk gaan en bekijken wat je verder nog kan doen
    een advocate in de arm nemen
    en vechten voor de terugkomt van de kinderen.

blijf het wel een vreemd verhaal / situatie vinden.

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    En dit is zogenaamd Nederland, het land wat zoveel rechten geeft aan haar burgers? Sorry maar dit kan echt niet. Jij bent de moeder van deze kinderen, jij hebt het meeste recht op jouw kinderen en niet de vader. Wat is dit nou weer voor omgekeerde wereld? Die mafkezen weten toch dondersgoed dat kinderen het beste bij de moeder horen als zij geestelijk in orde is. Sorry maar jij moet echt stappen gaan ondernemen, want dit is zo onacceptabel. Jij hebt de kinderen 9 maanden gedragen in jouw buik, vervolgens met moeite en pijn uitgeperst en vervolgens opgevoed (vroeg opstaan met ze, verzorgd etc) en dan krijg je dat je kinderen van je worden weggenomen? Dit is echt ongelooflijk man, ik kan me hier zo om opwinden ook al is het niet mijn situatie.

Ik hoop echt voor je dat je je kinderen terug krijgt!!!!

Succes en sterkte!

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,017
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    :( Da's een uitspraak waar ik op zijn zachtst gezegd veel moeite mee heb. Ik zou niet weten waarom een moeder meer 'recht' op haar kinderen heeft dan de vader. Kinderen krijg je namelijk SAMEN.

Als vader werkelijk drugs gebruikt, is het natuurlijk een ander verhaal. Probleem is alleen wel dat beschuldigingen over en weer van drugsgebruik / mishandeling / verwaarlozing / misbruik tegenwoordig ongeveer standaard zijn in dit soort situaties. Jeugdzorg kan ouders niet op hun woord geloven als ze dit soort beschuldigingen uitspreken naar hun ex. Het enige wat ze kunnen doen is inderdaad gaan kijken hoe de situatie is. Als die op dat moment in orde is, kun je daar weinig aan doen.

Als het klopt dat hij ts uit huis heeft gezet en weigert haar bij de andere 2 kinderen te laten, zul je inderdaad een advocaat in moeten schakelen en juridische stappen moeten ondernemen. Dat mag hij namelijk niet doen. Het vreemde aan deze situatie is in mijn ogen dat jeugdzorg jou en hem daar niet op gewezen heeft.

11. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    De moeder meer recht heeft op haar kinderen dan de vader, zolang er geen reden is waardoor de moeder niet geschikt is enz. Natuurlijk heeft een vader ook recht op zijn kinderen maar als je gaat kijken welke vd ouder het beste bij de kinderen past dan is het de moeder vanwege haar grote zorgen naar haar kinderen toe en de oneindige liefde. De moeder is zachtaardiger, zij kan haar kinderen verzorging geven, zij heeft hen gedragen in haar buik en haar band met haar kinderen is sterker (weghalen van een kind is ronduit de moeder martelen) en dergelijke.

Kinderen krijg je idd samen, maar de moeder heeft meer recht op haar kinderen vind ik. Is dit wat een moeder na al die moeilijkheden van zwangerschappen, bevallingen en de opvoeding voor terugkrijgt? Kinderen die ineens van haar worden weggenomen?

Haar buik was een drager voor hen, haar schoot was een bescherming voor hen en haar borst was drinken voor hen, en dan beweert de vader dat hij de kinderen van haar wegneemt? Het is ook iets natuurlijks dat kinderen liever bij de moeder zijn dan bij de vader. Maar even voor alle duidelijkheid: dit heb ik voornamelijk vanuit mijn geloof meegekregen. De moeder heeft het meeste recht op haar kinderen.

Als het kind ouder wordt dan kan hij natuurlijk zelf kiezen naar wie hij naar toe wilt gaan. Zo lang de kinderen nog zo jong en kwetsbaar zijn, vind ik dat ze bij de moeder horen.

12. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Dit is nederland weer op zijn kromst he... vreselijk ik zit me hier gewoon kwaad te maken! Belachelijk dat jou andere 2 kinderen bij jou ex kunnen blijven ook als hij drugs gebruikt! nederland zit vol met de wetjes en regeltjes e.d. en helaas wordt er dan vergeten waar het ECHT omgaat. Belang van het kind wordt totaal vergeten omdat de wetten wat anders zeggen. het wordt tijd dat er in NL eens aan het belang van de kids wordt gedacht ipv andersom.

sterkte meid! Ik leef erg met je mee! en blijf doorvechten voor je kids! Als je hier in buurt zou wonen kwam ik je troosten en persoonlijk steunen.

Share This Page