Wij hebben een vlucht geboekt voordat onze kleine geboren was. Je moest dan gewoon 'baby' invullen bij naam en dit later wijzigen. Nu hij eenmaal geboren is, wil ik dus de naam veranderen maar het lukt niet! Ik krijg ze telefonisch ook niet te pakken.. heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat? of moet dit pas op de balie bij het vliegveld?
Hoi, heb even gegoogled en dit gevonden bij veelgestelde vragen op de website van ryan air heb zelf geen ervaring hiermee succes VLUCHT- EN NAAMWIJZIGINGEN Vluchtdatums, tijden en routes kunnen gewijzigd worden (afhankelijk van beschikbaarheid van stoelen). Vluchtwijzigingen kunnen tot 4 uur voor vertrek online (behalve als u al online ingecheckt hebt*) of via een reserveringscentrum (gedurende openingstijden), worden gemaakt. Internet/web boekingen kunnen niet geboekt worden als vluchtveranderingen gemaakt zijn door een luchthaven of reserveringscentrum. Boekingen met korting gemaakt voor een Spaanse inwoner of een Spaanse familie kunnen online niet veranderd worden, gelieve contact op te nemen met een reserveringscentrum van Ryanair gedurende openingstijden. Tarieven voor vluchtwijzigingen zijn per enkele vlucht/per persoon en seizoensgebonden kijk op onze Tabel van Toeslagen voor meer gegevens. Daarnaast betaalt u in beide gevallen het verschil in prijs tussen de oorspronkelijke totaalprijs en de laagst beschikbare totaalprijs op het tijdstip van wijziging. Als er voor de nieuwe vlucht een lagere prijs geldt, ontvangt u geen restitutie. Voor het online wijzigen van de passagiersnaam wordt een tarief van 110 /£110 berekend. Als u deze wijzigt op de luchthaven of het reserveringscentrum wordt 160/£160 berekend. U kunt een passagiersnaam online wijzigen (behalve als u al online ingecheckt hebt*) of via een reserveringscentrum tot 4 uur voor uw geplande vertrektijd (gedurende openingstijden). Bij het wijzigen van de naam voor de reservering van een vlucht, geldt deze wijziging voor de volledige reis van die passagier. Als u niet alle passagiers in uw boeking wilt wijzigen, of u wilt binnenlandse vluchten wijzigen in internationale vluchten, dan zult u contact op moeten nemen met ons plaatselijke reserveringscentrum gedurende openingstijden. Duitse betalingen met ELV kunnen tot 10 dagen voor het vertrek van de vlucht worden geaccepteerd. *Passagiers die al online ingecheckt hebben en de vluchtdatum, route of een passagiersnaam willen wijzigen, moeten minstens een dag voor het vertrek van de vlucht contact opnemen met een reserveringscentrum (gedurende openingstijden) om de ingecheckte vlucht weer ongedaan te maken, tegen betaling van een tarief check-in ongedaan maken van 15/£15 per vlucht/per persoon. Nadat de ingecheckte vlucht ongedaan gemaakt is, kan de reservering gewijzigd worden via Mijn boeking beheren. Er kunnen geen naamswijzigingen gemaakt worden als er al een vlucht sector gevlogen is. Deze service is niet beschikbaar op de luchthaven.
ja dat had ik idd ook gezien. maar toen ik boekte en gebeld hadden, zeiden ze dat een naamsverandering van een baby na de geboorte geen geld kostte.. nu lukt het alleen niet. ga morgen maar weer proberen te bellen..
(Nog) geen ervaring, maar ook wij hebben een vlucht geboekt voor als de kleine is geboren. Wij hebben via een reisbureau geboekt, en hun gaven aan dat we na de geboorte even langs moesten komen om de naam door te geven (wel liefst zsm). Hun regelen het dan verder. Weet niet of jij ook via een reisbureau hebt geboekt?
nee we hebben niet via een bureau geboekt. Maar.. ik heb ze eindelijk te pakken gekregen telefonisch en toen was het heel snel geregeld! geen enkel probleem, maar kon inderdaad alleen telefonisch..