Binnenkort ga ik naar Florida op vakantie. We hebben een huurauto en gaan dus een stuk rondtouren. Is iemand van jullie daar al eens geweest? En hebben jullie tips kwa eten, hotels, uitjes etc? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Waar ga je precies heen? Wij zijn in Miami, Marco Island, Everglades en de Keys geweest. Echt GEWELDIG!! Vooral de Keys zijn prachtig!
Er is een topic over onder het kopje vakantie kijk daar eens, staan ook tips. Wij gaan in april er heen.
In Florida kun je relatief goedkoop hele huizen huren met zwembad (70-120 euro per nacht). Wij vonden dat echt een uitkomst, zeker met kinderen. Maar ook zonder kinderen is het natuurlijk heerlijk. Uitjes: Disney, er zijn verschillende outlets die echt gaaf zijn, Seaworld, the Keys, een baseball wedstrijd bezoeken is echt heel leuk
Aanraders vond ik: Miami De Keys Everglades Een middagje 'op z'n amerikaans' naar de Mall (bij Miami zit Sawgrass Mills, leuk om een paar uurtjes door te brengen) In de buurt van Orlando moet je natuurlijk wat pretparken bezoeken! Wij vonden Epcot Center en Universal Studios erg leuk