Ik weet niet of dit de goeie afdeling is maar kon niets anders vinden, en aangezien de meeste van julie hier al een kleintje hebben gehad zet ik het toch maar hier. Het volgende, heb gisteren te horen gekregen wanneer mijn zoon herfstvakantie heeft op het voortgezet onderwijs, hij wordt brugpieper, das dus in oktober, en dan heb ik nog heerlijk vakantie. Nu wilde ik graag een weekje weg, maar waar zou je naar toe kunnen met een 13 jarige, en een baby? Iemand ervaring hier?
Een huisjespark met een leuk waterparadijs? Of juist een huisje in de Efteling (bosrijk) ? Kun je lekker wandelen met uk in de wagen, maar je zoon kan lekker de attracties doen in de Efteling? En je kan met je kleintje dan ook zwemmen in het zwembad in Bosrijk.
He dat is een leuk idee! kunnen vader en zoon in de atracties, ik met de kinderwagen lekker mee, en lekker zwemmen....dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Zoiets kan natuurlijk ook buiten nederland als je verder weg wil, (euro)disney(land) bijvoorbeeld. Heerlijk hoor, even een weekje weg tussendoor, veel plezier alvast!