Welke watertafel

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Jillzz, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Het weer was heerlijk vandaag en ik hoop dat dit een goede voorbode is van komende zomer. Mijn zoon speelt erg graag buiten in de tuin. Nu ben ik begin augustus uitgerekend en ik merk nu al dat het een beetje zwaarder gaat worden met een dikke buik en ik verwacht dat ik straks in de zomer niet meer elke dag de hort op kan met hem. Dus wil ik een watertafel kopen zodat hij op warme dagen lekker in de tuin kan spelen en ik in mijn stoeltje ernaast kan zitten.
    Ik vind de piratenboot van little tikes ontzettend leuk, maar de reviews zijn niet allemaal zo positief. Er schijnen een hoop onderdelen snel stuk te gaan. Van step 2 heb ik ook wat leuke gezien, maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer. Zit ook een aardig prijsje aan vaak dus wil wel een goede.
    Dus de vraag aan jullie: welke hebben jullie en ben je tevreden?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier de little tikes sandy lagoon en tot nu toe heel tevreden. Gezien de leeftijd van mijn dochter hebben we de poten er nog even af gelaten, zo kan ze overal goed bij

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wij hebben sinds dit weekend de keter zand en water tafel van blokker voor 30 euro. Ik doe in beide bakken water en mijn zoontje is er dolgelukkig mee. Of die lang mee gaat kan ik nog niet zeggen, maar ik vind het wel een leuk ding.

4. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Wij hebben laatst de Little Tikes spinning seas gekocht. Gister voor het eerst echt kunnen gebruiken, zoontje was er helemaal happy mee. En ik dus ook :D hopelijk blijft ie hem dus nog lang leuk vinden.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Hier al jaaaaren de piratenboot van little tikes, bevalt fantastisch en wordt door veel kindjes gebruikt.

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    ik lees overal dat het kanon snel kapot gaat en er andere onderdelen kapot gaan. Is dat bij jou niet het geval?

7. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Hier ook de piratenboot van little tikes echt elke zomer weer een succes. ze gebruiken het kanon niet veel maar doet het nog steeds :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook de piraten boot! Hij speelt er al 3 jaar mee. Het enige dat stuk is is dat glijbaan ding. Daar leunde hij steeds op. Verder doen kanon en pomp het nog steeds. En ik ben zo iemand als hij er zolang mee speelt hoeft het van mij geen jaren mee te gaan heel en compleet. Liever bespeelt als zgan en niks mee gedaan.

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb die van de Action, kostte 17 euro oid. Mijn zoon mag er straks voor het eerst mee spelen, ik weet dus nog niet hoe lang hij mee zal gaan hihi.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor kanon werkt prima. Alleen het houdertje waar het emmertje vast zit is afgebroken, maar dat kwam omdat mijn man erop viel;)

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Oké ik ben overtuigd:) heb zojuist de piratenboot besteld. Mocht mijn zoon er onverhoopt niet blij mee zijn ga ik er zelf lekker mee spelen:D

12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    De watertafel van de action.

13. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha ja die dingen zijn best leuk hoor. Ik betrapte mezelf er op dat ik iets te enthousiast werd van de badeendjes die zo leuk door het water dobberden :D

14. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Hier ook gister de piratenboot gehaald mijn man waren er nog mee bezig toen onze zoon zijn middag slaapje deed :D:D:D

15. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Leuk ding, die watertafel.
    Mijn dochter wordt ontzettend blij van wat emmers en bakken die ze dan bij de tuinslang mag vullen.
    Daar gaat dan een hele verzameling poppetjes in zwemmen. Af en toe verplaatst ze het hele gedoe, want dan gaan de poppetjes op vakantie :D

16. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Hij is er helemaal blij mee. Toen hij gistermiddag uit bed kwam was ik net aan het uitpakken dus hij heeft gelijk geholpen. vanmorgen was het huilen geblazen hoorde ik vanuit mijn bed, hij wilde geen ontbijt voor mama maken, hij wilde buiten met de boot spelen:D

Deel Deze Pagina