Vakantie met tiener, buitenland maar niet al te ver.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door samarinde01, 16 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    We hebben jaren gekampeerd in Nederland. Luxe campings met alles erop en eraan. Maar nu zouden we het toch leuk vinden om eens een ander landschap te zien en (historische) stadjes te ontdekken.

Ondertussen is het leuk als er op de camping/park genoeg te doen is voor tieners. Onze jongste is dan 8 en de oudste 12.

Beetje uitdagend zwembad zou leuk zijn.

We denken eraan om een keer een huisje te reserveren ipv de caravan meenemen. In de hoop iets betaalbaars te vinden ook.

Dus Luxemburg, boven in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk. Stukje over de grens dus, maar geen gigantische afstanden.

Wat zijn jullie tips? Ik oriënteer me voor 2026 ;), om te voorkomen dat weer op een half uur rijden van huis belanden :roflmao:

2. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Meestal vind ik de combinatie van uitdagend zwembad, huisje en betaalbaar best lastig in het hoogseizoen. Uitdagende zwembaden vind je meestal op grotere campings van bijv ketens als Sandaya, Yelloh Village, Capfun.
    Goed dat je nu vast gaat oriënteren en vast kunt kijken wat de prijzen voor dit jaar doen om zo een idee te krijgen van prijzen etc.
    Zelf kamperen we met de vouwwagen in Frankrijk, verder weg dan je aangeeft, dus geen verdere concretere tips dan wat organisaties. Succes!

3. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113

Deel Deze Pagina