Altijd mijn eigen kussen, thee en koffie, de dolce gusto en niet te vergeten: mijn slowcooker! Als ik bovenstaande heb kan ik eigenlijk overal vakantie vieren!
Ik zit te overwegen om as vakantie (noorwegen) mijn airfryer mee te nemen en evt een broodbakmachine. Bij mjjn zoon is net coeliakie vastgesteld en het komt nogal nauw wat hij eet. Mensen geven aan dat in noorwegen veel te koop is maar ja we zitten steeds in verschillende huisjes en het is afwachten wat ik daar tot mijn beschikking heb. Met een airfryer en broodbakmachine kan ik iig zelf iets voor hem maken.
Leuk topic! Wij nemen altijd een kaasschaaf mee, wegwerp tafelkleed, staafmixer, drinkflessen (van camelbag) van de jongens, eigen kussens, wegwerp schoonmaakdoekjes en een krat vol eten (denk aan koekjes, beleg etc.) voor de jongens..
Wat wij altijd meenemen: Goede rugzak (de kinderen hebben beide ook een) Een Dopper p.p. XXL hydrofiele doeken Rol tape, schaar en schilmesje Een paar bijenwasdoeken en kleine fruitbakjes Kaartspelletjes Picknickkleed Paar vuilniszakken (om ramen af te plakken indien de gordijnen niet voldoende verduisteren) Pak snoetenpoetsers (ligt standaard in de auto) Klein bakje Biotex Klein flesje azijn (zit standaard in de rugzak, voor brandnetels etc) Goed gevulde ehbo doos, incl. tekenkaart