Vakantie naar Aruba met baby 10 maanden..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door BabyR, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoi meiden,

Wij willen in augustus naar Aruba voor 9 dagen. R is dan 10 maanden.
    Iemand ervaring om op vakantie te gaan met zo'n lange vliegreis en best warm land?
    Het is overigens een all inclusive hotel.
    We zijn van plan om gewoon elk ontbijt,lunch en diner in het hotel te nuttigen.

Ik hoor namelijk verhalen dat sommige ouders het vreselijk vonden. De baby had het te warm, ze hadden zelf geen vakantie omdat ze steeds van kamer naar strand en van strand weer naar kamer moesten. Vliegreis een ramp?:(

Tips en ervaringen zeeeeeer welkom!

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Wij zijn met onze zoon van de zomer naar Kreta gegaan. Hij was toen wel ouder als jouw kindje, ongeveer 15 maanden.
    Het was er super warm, maar hij had de hele dag zijn zwembroek of romper aan. Verkoeling zoeken in de schaduw en bij het zwembad of de zee was het goed te doen.
    Je vakantie met een kind is anders dan dat je alleen of met je parnter gaat, maar voor ons zeker niet minder leuk!
    De vliegreis ging bij ons best goed. Hij had zijn kroel en tut bij en we hadden een handkoffer vol speelgoed. Vooral het magisch tekenbord deed het goed.

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    lekker doen! wij zijn vd zomer 2 keer op vakantie geweest 6 uur vliegen, warm maar super! kleine gewoon alleen in zn luier de hele dag, s avond korte kleren en lekker slapen in de bugaboo en papa en mama uit eten.. niets aan het handje, hij heeft genoten en wij ook..

eind maart gaan we naar Thailand.. dat geeft wel aan dat de vorige vakanties goed zijn bevallen toch!?

leuk joh, geen zorgen maken, genieten!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Zo ver gevlogen heb ik nog niet met kleine kidneren, maar we zijn vanaf de 6 maandne ook met ze op vakantie geweest.
    In de ochtend lieten we ze slapen bij het zwmebad, in de middag terug naar de kamer.
    En verder lekker zwemmen en genieten! AI is juist super, omdat je altijd wat te eten/drinken kan halen. En als het even niet lukt, dan probeer je het later nog eens of gaat desnoods om de beurt!

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik kom zelf van Aruba dus wij gaan er elk jaar heen, ook nu met de kleine. De eerste keer was hij 6 maanden en dat is erg goed gegaan.
    De vliegreis is erg lang ja, maar van te voren weet je toch niet hoe je kind daar op gaat reageren. Daar kom je alleen achter door het te proberen.
    Van de warmte heeft mijn zoon geen last gehad, maar we gingen dan ook elke dag lekker in de zee zwemmen. Kleren heeft hij bijna niet aangehad, hij droeg alleen een luier en een romper, dus je hoeft ook niet veel mee te nemen.
    Wij verblijven daar altijd bij mijn vader thuis en daar hebben we geen airco op de slaapkamers, maar ondanks dat heeft mijn zoontje daar prima geslapen(zelfs beter dan thuis).

Gewoon lekker gaan dus, en genieten van je kleintje, de zon en het prachtige strand:D

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt meiden!
    Ik ga ook lekker boeken! Heb er zin in :D

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zeg gewoon doen. Sem gaat sinds dat hij 4,5 maanden is elk jaar naar Aruba en het gaat altijd goed. Straks komt er nog eentje erbij en dan blijven we dat doen. Kinderen hebben er niet snel last van, maar voor de ouders is het wel een hele lange, vermoeiende reis.;)

Deel Deze Pagina