wij hebben in de planning om in september naar euro disney te gaan met onze 2 zoontjes 1 van dan 4 jaar en 1 van dan bijna ander half. Iemand ervaring hiermee en welk hotel raden jullie aan??
Misschien is het een idee om eens in dit topic te bladeren of je vraag nog eens te stellen -> http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie/287797-disneyland-resort-parijs.html Een aanrader vind ik het zeker, hier zijn we dit jaar 2x met de kinderen geweest en 1x alleen, de kinderen vonden het echt prachtig (en wij natuurlijk ook )! Hotel kan ik je niet echt mee helpen, wij hebben wel 3x in een disney hotel gezeten (1x het 'Disneyland' hotel, 1x het 'New York' hotel en 1x het 'Newport Bay Club' hotel, maar alle drie nog voor de kinderen er waren). De afgelopen keren alle drie de keren in een hotel net (4km) buiten het park geweest, hebben in het 'Dream Castle' hotel gezeten, dat mede omdat bij de disney hotels kaartjes in zitten en wij ivm meerdere bezoeken dream abonnementen gekocht hebben dit jaar en zo in combi met dit hotel goedkoper uit waren en dat ik het onbijt daar prettiger vind, minder onrustig, minder 'geren', maar dat zal ieder anders ervaren. Naar het park gingen wij wel gewoon met onze eigen auto, een stuk prettiger dan die 'shuttle-bussen' van disney die overal heen scheuren. Maar dat is dan weer geen optie als je in een disney hotel zit, omdat je dan weer parkeer kosten hebt. Wel is het vanaf beide hotels waar wij gezeten hebben van disney prima lopend te doen om bij het park te komen en in het disneyland hotel is het natuurlijk helemaal super, daar stap je je hotel uit bij de ingang van het park. Wel zou ik iig zeggen neem je eigen kinderwagen mee, maar dat lijkt me logisch eigenlijk met een kleine van anderhalf jaar. Want die karretjes die ze daar verhuren zijn niet erg prettig voor zo een kleintje. Te doen is er genoeg voor de kinderen in ieder geval . Liefs Hanneke.