Vakantie naar de zon met baby van 8 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Eerised90, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wat fijn zeg dat het beter gaat met haar oortjes! Check bij de HA is nooit verkeerd, maar hopelijk is alles goed.

Goed dat je niet tegen de vlucht opziet. Ze zal ook vast niet heel de vlucht huilen hoor. En een voordeel, zo'n vliegtuig maakt best veel lawaai, dus gehuil hoort echt niet iedereen ;).

Laat je wel even weten hoe het is geweest? Ben erg benieuwd!

Heel veel plezier!

2. Heb zelf al zoooo vaak gevlogen, en vaak babys aan boord, maar idd, áls ze huilde, was het maar even. Dus komt wel goed denk ik ;) !

Ja daarom, wil geen risico lopen dat er nog wat zit. Bedoel is best gevaarlijk, want ze kunnen er doof van worden.
    Vind een slechthorend kindje al erg en zwaar genoeg ;) !

Tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan :) ..

Dankje.. :D

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij zijn vorig jaar 3 weken naar spanje geweest in augustus, Charlotte was toen 6 maanden. We gingen wel met de auto dus geen bagagebeperking...ik had de VEEL te veel kleding voor haar bij me, want het is daar bloedheet en het enige wat ze aanheeft is een pamper overdag, een romper met spaghettibandjes als je ergens heen gaat en 's avonds een heel dun jurkje. Dus laat je vestjes, longsleeves, lange broekjes enz alsjeblieft thuis want die gebruik je toch niet! Kreta is echt net zo warm als spanje in de zomer! Verder had ik voor 3 weken potjes warm eten en flesvoedingen mee, maar als je met het vliegtuig gaat zou ik het beperken tot de flesvoeding als je die geeft. Potjes kun je daar ook kopen, al zijn het andere smaken. Fruit kun je makkelijk vers geven, zeker watermeloen en nectarines en zo, zijn ze meestal ook gek op. Ook luiers hebben ze daar, wel iets duurder dus ligt eraan wat je mee kunt nemen. Kun je ook je koffer mee aanvullen, pampers in de gaatjes/oprollen en zo.
    Verder iets tegen muggen en een klamboe voor over het bedje, dat zou ik zeker aanraden. Fijne vakantie!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    wat wij vorige jaar deden (mijn dochter was toen 11 maanden) was daar een opblaasbadje kopen en die gebruiken als "box" bij het zwembad. Die zette we tussen onze strandbedjes in met een lading speelgoed en daar speelde de dame dan in

Deel Deze Pagina