Wie is er wel eens met een baby naar Rhodos geweest? Wij gaan binnenkort naar Ixia. Ik vraag me af of er een supermarkt is waar je potjes groente etc kan kopen. Of moet ik dat vanaf nederland allemaal meenemen?
We zijn wel eens op Rhodos geweest en toevallig ook in Ixia. Als het goed is heb je daar wel supermarkten, van die kleine supermarkten. En Rhodos stad is vlak bij, ong 10 minuten met de auto/taxi. Daar verkopen ze ongetwijfeld potjes. Misschien nog een tip: koop waterschoenen voor jezelf want er liggen echt veel stenen als je daar het water in gaat. Voelt niet echt fijn
Ik ben wel op Rhodos geweest, maar toen nog kinderloos. Heb er niet heel erg op gelet dus, maar naderhand wel op Kreta en Zakynthos geweest met een kleine. Volgens mij is het op de Griekse eilanden wel overal zo'n beetje hetzelfde; in de grotere/touristischere supermarkten zijn wel potjes te koop, maar aangezien de mensen zelf eigenlijk altijd zelf koken en prakken voor de kindjes is er erg weinig keus. Hoogstens 3 verschillende smaken. Ik had destijds (Jelle was toen 8,5 maand) een paar potjes meegenomen, en de staafmixer. Heb toen gewoon in de supermarkt wat kip gehaald, een aardappeltje, wortel... en gewoon zelf gekookt en geprakt. Aantal porties in het vriesvakje en in de koelkast daar... klaar. Jelle was namelijk thuis ook vooral gewend zelfgekookte prakjes te eten.
Wij zijn vorig jaar naar Rhodos geweest en er is volop voeding in potjes te krijgen. Zo ook luiers en andere benodigheden. Waar ga je heen??? Wij zaten in Trianda.