Jeuk!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Marieke1983, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi,

ik heb al dagen last van een jeukende tepel. ik ben niet zwanger. Een beha dragen gaat nog wel maar echt prettig voelt het niet. wie weet wat ik eraan kan doen?

2. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Marieke
    Ik heb daar ook weleens last van.
    En dan smeer ik er nivea op.
    Mocht het niet over gaan heeft de huisarts er wel een zalfje voor.
    Sterkte met de jeuk, want dat is niet prettig!
    Groetjes

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oeff.. heb ik ook wel es gehad, jeukte zo dat ik van het schuren om de jeuk te verminderen kloofjes kreeg. au :(
    Ik heb er niks opgesmeert omdat ik overal allergisch voor ben maar heb wel mn wasmiddel veranderd, gebruik nu Neutral, dat helpt een stuk!
    (daar kwam dus ook de jeuk vandaan, allergie wasmiddel ;) )

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik heb sinds een week of 2 ook uitslag(bultjes)
    op mijn zij en een paar op mijn gezicht,
    weet ook niet wat het is?

misschien een BEEBIE?

5. Marieke1983

Ik ben nog nooit ergens allergisch voor geweest maar wie weet is dit de eerste keer.. ik heb er een dikke laag nivea op gesmeerd maar het helpt niets :(
    ondertussen doet mijn andere borst af en toe vrolijk mee :evil:

6. Niet meer actief

Hier had ik ook regelmatig last van, maar ik kreeg ook allemaal rode vlekken op mijn lichaam.
    Ik heb de jeukende plekken goed vettig gehouden met creme, en ben ondertussen gaan kijken waar het vandaan kon komen.
    Ik ben veranderd van wasmiddel en shampoo en heb er nu bijna geen last meer van.

Succes

7. Marieke1983

Ons wasmiddel is toch bijna op, dus ik ga een andere proberen die wat milder is. hopelijk werkt het, want ondertussen jeuken beide tepels als de ziekte en dat is echt niet leuk.

vannacht in de bios ineens enorme jeuk... wat doe je dan? ik moest krabben maar heb het wel zo onopvallend mogelijk gedaan :)

Deel Deze Pagina