Hallo, Binnenkort gaan we een weekje naar de zon. 's Avonds zal het dan afkoelen tot een graad of 18. Als we er 's avonds opuit gaan en we leggen de kleine in de buggy is een dekentje in de buggy dan noodzakelijk voor de warmte?(als ze in slaap valt)? Iemand ervaring of andere tips? Alvast bedankt!
Ik zou zeker een dekentje mee nemen voor in de Buggy. Misschien ken je het wel van je zelf dat als je overdag veel in de zon bent geweest (natuurlijk blijft je kleintje zo veel mogelijk uit de zon, maar ook de warmte trekt in het huidje) je het savonds veel sneller koud krijgt. Daarbij komt natuurlijk dat als je kleintje slaapt ze helemaal rust en dan neemt de lichaamstemperatuur zoiezo af. Ik zou gewoon altijd een dekentje in de buggy (in het mandje) leggen en dan zodra de kleine slaapt deze lekker over haar heen leggen. (het hoeft natuurlijk geen super dikke deken te zijn)
weet niet of je overdag of savonds vlieg, maar toen wij uit griekenland vlogen had ik in het vliegtuig een dekentje gevraagd, was een dun vliesdeken, en die gebruiken we nu nog in de buggy dus een dun vliesdekentje is voldoende hoor altijd lekker koelt toch voor zo'n kleintje als het lekker ligt veel plezier alvast