Hoi Hoi, Ik heb even een vraagje, mijn schoonfamilie wil rond 15 juni 2010 naar Zwitserland. Vorig jaar zijn we ook geweest met sneeuw om te wandelen met onze honden, nu willen we weer maar dan zonder sneeuw. We willen lekker gaan wandelen met de honden, dit betekend dus ook dat we verschillende liften omhoog nemen om op de bergen te komen. Ik ben dan 28 weken zwanger van een tweeling, is dit een probleem? Omdat ik vaak lees betreft hoogtes dat je daarmee op moet passen. Ik ben erg benieuwd want heb er wel zin in maar als het niet verantwoord is dan houd het op.
hoi jane, Je mag gerust naar zwitserland. Het is belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren je kan als zwanger zijnde wat langere tijd nodig hebben om te aclimatiseren en je kan wat eerder kortademig zijn door de zwangerschap in combi met het hoogte verschil. Zolang je jezelf niet pushed en je pauzes neemt moet je lekker gaan genieten! Imke
Dankjewel! Was het bericht even kwijt, het is nu ook zeker dat we gaan. Ik ben benieuwd of ik dan al een redelijke buik hebt want het valt nu nog reuze mee