Hoi dames, Wie heeft hier ervaring met yoga en welke soort yoga. k ben van plan om ook iets te gaan doen maat weet nog niet zo goed welke ik moet kiezen. K merk nl dat k de laatste tijd snel geirriteerd raak op kleine dingen. Kan me ook niet meer zo goed ontspannen, voel me helemaal gestrest. Vandaar dat k dus actie wil ondernemen om zo te kunnen ontspannen. graag jullie ervaring/advies..
Ik ben een enorme yoga addict. De yoga die voor mij het beste werken zijn: hatha, iyengar en jivamuktu Yoga is echt super: kracht, uithoudingsvermogen en lenigheid worden getraind en daarnaast ler je door ademhalingstechnieken tot rust te komen
Bodybalance is inderdaad ook een hele fijne mix, alleen weet niet of alle oefeningen ook geschikt zijn voor zwangere. Weet alleen niet wat nou een goed moment is om hiermee te beginnen in de zwangerschap, ben zelf nu 10,5e week zwanger.
Hoi dames bedankt alvast vior de tips..k heb ff gekeken op internet en het lijkt me heel interessant. zag trouwens dat het zelfs mogelijk is een gratis les uit te proberen. Dat is echt gaaf zal k zeker doen. Dan weet k of het wat is voor me..heb trouwens voor as maandag ook al een kennismakingsles yoga bij mij in de buurt. Ben benieuwd hoe dat zal zijn..
Hoi k ben op dit moment niet zwanger. Heb een dochter van 18 maanden. jij gefeliciteerd met je zwangerschap☺