Vakantie of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Selin, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou het zelf niet zo snel doen als ik zwanger was, denk ik. Is dat niet gevaarlijk? En jullie kindje van 10 maanden is nog zo klein, daar zal je nog niet zoveel 'last' mee hebben, denk ik.
    Tijdens onze huwelijksreis waren er ook jonge gezinnen met peuters en kleuters in het vliegtuig. Dat leek mij dus tien keer niks. Ze gingen nogal jengelen op den duur (geen wonder).

Naar mijn mening is kamperen gewoon veel leuker voor kleine kinderen dan in een hotel.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kritiek had ik niet .....maar als het zo op word gevat oke dan
    maar daar was dit topic denk ik niet voor
    IK WENS IEDEREEN EEN PRETTIGE VAKANTIE WAAR DAN OOK OP DE WERELD
    en hoop dat men het niet erg vinden dat wij dichter bij huis blijven met een kleintje terwijl we ook al heel wat van de wereld hebben gezien....

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hoi Janette.

Had gewoon even in zin een anti CP verhaal :)
    Niets mis met dicht bij huis uiteraard ( zolang het maar geen CP is :) )

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Wannabe

is goed maar bedenk wel dat er ook mensen bestaan die het er wel leuk hebben ook met kinderen die zich normaal wel kunnen vermaken.
    Mijn broer woont op het plateland van frankrijk met zijn 2 kids...niets in de buurt dus die moeten zich zelf wel vermaken en dan is cp echt een uitje/vakantie voor hen en oke in vakantietijd dus het hoogseizoen wil ik er ook niet zitten hoor.....
    veel plezier op de noordkaap

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ik zou ook niet zo snel gaan vliegen met twee kleintjes denk ik. Even een paar jaartjes geduld. En inderdaad: is het niet 'erger' om te vliegen als je zwanger bent? Iets met straling in de lucht enzo...

Wel grappig Selin: ik ben ook 20 weken zwanger en heb een dochter van 9,5 maanden. Krijg jij ook zoveel commentaar? (snel zeg.../ was het wel gepland? etc. Haha: onze eerste was een 'ongelukje', de tweede zeker niet - kijken sommigen nogal raar van op).

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Oh ja dat Marokko drama .... pfffff begin me er niet over zeg... het was idd al een keertje eerder gezegd door iemand, echt vertragingen daar wordt je niet goed van en dat dringen, dat vond ik nog het ergste (waarom doet men dat toch?)..... alsof het toestel zonder hun zou gaan vertrekken! Nee echt nooooooit weer ......

Maar je kunt gewoon vliegen hoor, tot je 32e week, moet je even navragen bij de maatschappij, het wisselt per maatschappij. En neem een briefje van je VK mee (met hoever je bent enzo en dat alles ok is), dat voorkomt ook een hoop ellende. Ik zou alleen niet al te ver gaan, is voor jezelf ook niet prettig.

7. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Nou ik ken iemand die is zwanger en gaat gewoon naar marokko toe hoor ook als de kleine is geboren ja waarom ook niet?
    Ik bedoel als je aan kinderen begint dan weeg je alles tegen elkaar af en het is echt niet het einde van de wereld zoals er sommige zijn die denken oh ja kunnen we dit niet meer of dat niet meer want dan denk ik op mijn beurt wacht ff lekker met kinderen.
    Die van ons gaan ook gewoon mee .

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Moet ook kunnen .....

als je genoeg tijd om handen hebt en het niet erg vindt dat je langer op de luchthaven zit dan bij het strand/zwembad ....

:)

9. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Jeetje wanabe... Voor iemand die zo leuk open staat voor andere culturen op je vakantie adres heb je een behoorlijk bekrompen mening over mensen die naar CP gaan. Ik kan er niet over meepraten (ben er nooit geweest), maar ik heb meer vrienden die naar Bali, Thailand, Vietnam of Mexico op vakantie gaan dan naar CP. Wat is er dan het meest burgerlijk?

Verder zou ik een lange vliegreis nogal een uitdaging vinden met een kleintje. Het gevoel van: als hij/zij begint te krijsen en het echt erbarmelijk gaat dat je dan geen kant opkunt. En dan al die andere pasagiers. En de hoeveelheid spullen die je maar kan meenemen.
    Ik denk dat er genoeg ouders zijn die dit heel goed kunnen en het dus als leuk ervaren, maar voor mij is het niks.

Deel Deze Pagina