Wij gaan in nov een midweek naar centerparcs alleen ik kom er niet uit welk park We zijn in maart in kempervennen geweest Ik twijfel tussen Kempervennen Het meerdal Het heijderbos hier nog nooit geweest Ik ga met mijn man en onze hond Help me kiezen
De Kempervennen blijf ik een van de leukste parken vinden in Nederland, maar als je daar al in maart bent geweest zou ik nu voor het Heijderbos gaan vind ik zelf ook een mooi park. De kempervennen kan dan altijd nog
Laatst in net Heijderbos geweest. Mooi park, alleen zaten wij in een hotelappartement en die viel nogal tegen.
Kempervennen was in maart ons huwelijksreis ik wil daar graag volgend jaar weekend heen rond dezelfde tijd
Heijderbos heeft de jungle dome,die is erg mooi! Meerdal is trouwens ook erg mooi, mooie market dome. In alle 3 de parken kan je goed wandelen met de hond. Voordeel van de Kempervennen vond ik dat er naast de wegen waar de autos rijden wandel paden zijn, dat loopt leuker vind ik. Alleen vond ik de huisjes daar erg klein. succes met je keus! Miek
goeie keus! wij gaan nog een keer terug als de jongens ouder zijn en in de jungle dome kunnen rondbanjeren