Vakantie Oostenrijk wandelschoenen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gewooniemand, 8 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butchke

Butchke Niet meer actief

#21 Butchke, 14 jul 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2020
    Gympen gaan aan onderweg dus wandelschoenen en slippers in de kofferbak:thumup:.....

En sneakers hoeven geen pijnlijke voeten te geven, het is gewoon slecht voor de voeten, vooral kinder voeten, vooral bij teveel en te lang lopen in ongelijke omstandigheden zoals bergpaadjes.
    In sneakers zitten in het algemeen slechte voetbedden, zonder goede steun en de zolen geven onvoldoende bescherming en steun in ongelijk terrein. Het profiel is onvoldoende. En voor een keertje is dat geen enkel probleem maar als je veel wandelt in de bergen wel.

Kindervoeten in de groei verdienen gewoon goed en stevig schoeisel bij iets moeilijkere/extremere omstandigheden. ;)
    Zels als je echt alleen op de gebaande brede paden blijft met gravel... is een beter profiel al fijner ivm glijden bij omlaag wandelen.

En decathlon krijgen ze hier niet omdat ze idd lomp en zwaar zijn. Maar ook dat is afhankelijk per kind en de voetenstand. Velen zweren erbij.

2. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Ik raad ook zeker stevige wandelschoenen aan. Ik ben jaren lang naar Oostenrijk gegaan in de zomer en die schoenen lopen echt het beste. Ligt er misschien wel aan waar je gaat wandelen, maar wij gingen vaak echt heel hoog en op smalle paden, dus die grip was echt nodig. Je voelde ook al die stenen enz niet door die dikke zolen. En nee mooi vond ik ze ook zeker niet, maar mensen die ze niet aanhadden vielen meer op hoor.. mensen met gympen of mensen met sandalen in de bergen :) en dan bedoel ik niet die sandalen met een stevige zool.. vaak zat gekke dingen gezien :) maar goed dat moet een ieder natuurlijk helemaal zelf weten hoor, maar lijkt me niet prettig.

Gewooniemand en Butchke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina