Vakantie partner na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Suze29, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

In de kraamweek gewoon werken en daarna 2 weken vrij

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    In de kraamweek zoveel mogelijk werken, daarna 2 weken vakantie en tegen het einde van je verlof nog een weekje pakje!
    In die laatste week kun je dan ook iets gaan ondernemen of evt op vakantie gaan

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wij hebben een eigen bedrijf. Gelukkig ben ik uitgerekend in een periode die voor ons doorgaans erg rustig is. Bij mijn zoontje konden we 2 weken sluiten en nu proberen we daar 3 weken van te maken. Heerlijk cocoonen samen! Ik vond het heerlijk dat hij in de kraamweek thuis was. Dat willen we nu zeker weer. Prachtige bijzondere week!

4. MFE

MFE Actief lid

23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hier drie weken, week voor de bevalling en twee erna. Was een gokje want ze had ook aan het einde vd 3 weken kunnen komen maar gelukkig niet. Ik was erg blij dat hij er was in de laatste week voor de geboorte. Ik was in principe nog goed maar mobiel te noemen ben je natuurlijk niet met zo'n buik. Dus wel zo gezellig en de kraamweek was echt noodzakelijk om samen aanwezig te zijn. Wisten allebei niet echt hoe of wat, dus de "inwerkperiode" door de kraamzorg was voor hem ook echt nodig;)! Bij een eventuele volgende zou ik het graag weer zo doen maar minder noodzakelijk. We hebben inmiddels ervaring :)

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn man heeft in de kraamweek 2 of 3x gewerkt. Daarna 2wk vrij. Toen had hij gelukkig nog dagen over omdat we Een huilbaby hadden, dan kon hij de woensdag vrij nemen de weken erna ivm bijtanken voor beiden

Deel Deze Pagina