vakantie plannen voor 2007

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

@ Terese. als je dan zwanger zou zijn heb je nog geen dikke buik in januari, tenminste als je geluk hebt ;)
    Bij mij begon je pas 'iets' te zien na dik 5 maanden.
    Liefs

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Dat is dan een kleine hoop ;)

3. Niet meer actief

@ terese en als je minder mazzel hebt, dan heb je al een behoorlijke pens! Ik had al een dikke buik toen ik 16 weken was!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha 50% kans ;)
    Zo zie je maar het is bij iedereen anders.
    Maar eerst nog zwanger worden, toch?

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

terschelling! :D

al geboekt, want als je dat niet een jaar van tevoren doet kom je er niet meer in, en we hebben dan echt een groot huisje nodig ivm baby.

groetjes, lidwina

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Gaan volgend jaar weer naar zuid-west Frankrijk aan de kust! Heerlijk, heb er al zin in, ook omdat we dit jaar hebben overgeslagen.

En die zee is zo mooooi! Dan is Tijn alweer 1 jaar, gaat snel!

En hebben net een familietent op Marktplaats gekocht dus komt helemaal goed!

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    nog geen plannen, we willen wel heel erg graag maar ff afwachten hoe alles gaat lopen, hoop volgend jaar zomer toch echt wel met een dikke buik te lopen!
    groetjes van bianc

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ga bevallen hoop ik in mei 2007.Dus we maken nog geen plannen, als alles goed gaat, dan willen we nog wel weg in de zomervakantie, maar wat en hoe? Geen idee!
    Maar we zijn al twee jaar ; dit jaar en vorig jaar op vakantie geweest, twee keer rondreis door Amerika. Daar kunnen we nog wel even op teren.
    Maar in 2008 is het plan om weer een verre reis te maken, maar dan met drie kids.Maar goed, da's nog ver weg. Ligt helemaal aan de situatie op dat moment. Volgend jaar gaan we gewoon genieten van onze nieuwe telg.
    Oh, ja we moeten ook verbouwen, slaapkamers op zolder! Is wel nodig, haha. Dus daar gaat ons vakantiebudget naartoe.
    Patricia

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    mijn man wil met ene camper naar Italie.

hhmmm ik weet het nog niet, de oudste is dan 2 en de jongste 3 maanden.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Italie is heerlijk. Mijn moeder en vader zijn toen ik 1 jaar was ook lekker naar italie gegaan( dopen). Dat ging prima.

Wij blijven in eigen land in de zomer. We hebben een zeilboot, dus we gaan daar lekker mee weg. Misschien met straks een baby( als alles goed gaat) wordt dat iets minder vaak.

Rond de kerst gaan wij vaak weg. Niet elk jaar, maar om het jaar. Naar schotland,engeland, belgie, duitsland, zwitersland of oosterijk. Niet om te skieen maar gewoon lekker even weg te zijn. De ardennen is altijd erg fijn.

11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben nog geen plannen. rond mei komt ons kindje en dan zien we wel of we weg gaan of niet.

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kdenk dat we het volgend jaar overslaan ivm de kleine mischien wel zo een paar daagjes ertussenuit

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben ook nog niks geboekt omdat we nog niet weten hoe alles zal gaan lopen met die kleine dat we weg willen is zeker we zijn nl. dit jaar ook niet geweest omdat en getroiwd zijn in feb. (zie fotoalbum) en ik zeer snel zwanger was en dus dit jaar ook nog een kleintje krijgen, en het geld groeit helaas niet op mijn rug.
    We zullen wel in nderland of misschien belgie blijven.

14. Niet meer actief

naar turkije :D

15. Niet meer actief

wat een schattig kamertje heb jij met dat nijntje behang. :)

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg

Dank je wel!

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik zou wel op vakantie willen in de zomer. Onze kleine is dan een maand of 9, dus dat zou moeten kunnen.

Waar heen ? Italië vinden wij erg mooi, maar ik vind Schotland ook heel mooi.

Ik vind het wel een spannend idee, met z'n kleine op reis . al helemaal wat verder weg. Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal gaat, dan hebben we snel iets geboekt !

Groetjes,
    Nikki F

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wij gaan met de kerst een weekje skiën. Als ik zwanger zou zijn dan zou dat nog net heel voorzichtig kunnen. ;)

volgend jaar gaan we gewoon naar de camping. Daar hebben we een vaste stacaravan met alles erop en eraan. En misschien wel met een kleine.

19. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Wij willen graag volgend jaar naar Zuid-Afrika, omdat mijn vriend daar familie heeft wonen. Zuid-Afrika is het mooist in oktober/november, dus we hebben nog even. Ik hoop alleen niet dat ik dan toevallig in mijn laatste trimester zit of in de eerste twee maanden na de bevalling. Ik denk dat we het in dat geval wel even uitstellen. 8)

Deel Deze Pagina