echt ik wacht nog steeds... bij jullie wel zonnig? hier in twente is het zwaar bewolkt en geen zon te bekennen...
Hier is hij net een beetje geweest maar nu weer weg. Ik wil de was buiten hangen maar het lijkt wel te gaan regenen
Hier ook niets, heb zelfs de verwarming aan gezet. En dan hoor je op de radio dat het prachtig weer is
Hier aan de kust ook geen zon en rainy days app geeft voor zometeen zelfs regen en die zit er helaas niet vaak naast! Zit wel in de tuin, gewoon omdat ik wil dat dat kan! Haha
Hier vlakbij Zwolle ook geen zon. Wilden met de kinderen fietsen maar het lijkt alsof het gaat regenen.
in Brabant is nu net de zon door en een heerlijke temperatuur al. We gaan zo lekker fietsen en een ijsje eten
Hier ook de zon! Zit heerlijk in de tuin met kop thee en kids spelen buiten in hun tshirt. Vlak bij Rotterdam
Noord-Oost Groningen heeft ook een grijze dag tot nu toe maar ik blijf positief werd al gezegd dat het hier als laatste komt, dus rond 19.30 zit ik in het zonnetje voor 3 minuten
Ik had de was opgespaard voor vandaag, lekker het beddengoed buiten laten drogen, NOT! Vanmorgen dus de droger aangezet om het toch weg te werken..... Wie weet straks nog een rondje op de fiets?!
Hier ook geen zon in Groningen, maar het is ook niet koud ga nu dan ook even lekker met de kids naar het plantsoen.