Vakantie regeling

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Cloewja, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloewja

Cloewja Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine mannetje is vanmorgen om 8 uur opgehaald door zijn vader.
    En blijft tot zondag 19 uur daar.
    Daarna doen we de normale omgangsregeling(om het weekend en iedere woensdag)
    Ook gaat hij eind van de zomervakantie nog een week.
    Als het zo gaat als de bedoeling is heeft hij hem dan ook 3 weekeinden achter elkaar. Ik heb namelijk van 9 tot 17 augustus kinderspelweek.
    4 augustus is zijn weekend
    Daarna zou het 12-18 aug bij zijn papa maar ik had gevraagd voor het weekend ervoor ook ivm opbouwen enz. Hij ging zo goed als akkoord maar was niet echt duidelijk.
    Zal het zien.

De vakantie regeling is nu dus 1 volledige week, dan 3 weken normale regeling en dan nog 1 volledige week. En heel misschien 2 maar dan had meneer zelf geen vakantie gehad en ik wel zei die. Beetje raar maar goed
    Hoe doen jullie dat?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahahaha dus wanneer hij jullie kindje heeft heb jij 'vakantie' en hij kan dan geen vakantie genieten????
    okay wij zijn dan samen .... maar ik heb echt genoten van mn drie weken vakantie hoor, ik werk normaliter 32 uur en mn vriend draagt de zorg voor de kinderen.... maar hij heeft ook een dochter uit een eerdere relatie.... en hij had ook echt wel vakantie wanneer zijn dochter drie weken bij hem was tijdens de zomerperiode.

Ik snap dat niet zo hoor.... maar dat zal mijn nuchtere ik wel zijn.

Met andere woorden, je ex moet niet zo "mekkeren" in mijn ogen en mag blij zijn dat hij zijn zoontje in zo'n opbouwende fase vaker kan zien.

Edit: nav overleg met partner.... Die zegt nog harder dat je ex niet moet zeuren! was hij überhaupt wel aan kidneren toe????

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier blijft de omgangsregeling gewoon hetzelfde (om het weekend en een middag in de week). Ik opperde laatst dat de kleine man in de vakantie wel extra kon komen maar dat hoefde niet want hij zag hem al vaaaaak genoeg.. Nou dan niet joh, prima! :D

Deel Deze Pagina