We hebben al een paar keer wat korte verblijven via booking.com geregeld en dat is altijd prima gegaan. Nu kwam ik erachter dat camping/holiday home waar wij in de zomervakantie heen willen, ook via booking.com te boeken is. Het is net zo duur als bij de reisorganisatie, met als grote voordeel dat je dus pas ter plekke hoeft te betalen en tot een week van te voren zonder reden kunt annuleren. Nu is mijn vraag, hoe definitief is je reservering dan? We gaan naar Kroatie en wil toch wel graag er zeker van zijn dat de locatie ook echt beschikbaar is tzt. Iemand die dit weet?
Wij hebben meerdere keren geboekt voor 2 weken in griekenland. Zo ver ik weet is het gewoon definitief. In ieder geval nog nooit problemen gehad.
wij doen wel vaker zomer vakantie via boeking.com. als je met credit card betaald goed opletten dat het wel vtv betaald is. zo hadden wij vtv betaald via credit card, en na 2 weken verblijf hotel zei hotel dat niet betaald was.. bleek dat hotel geld nog niet binnen had via boeking.com terwijl wij het al 2 maanden eerder hadden betaald. uiteindelijk wel opgelost, maar heeft heel wat tijd en telefoontjes gekost, want hotel wou dat we maar 2000 voor zouden schieten en als hun dan geld van booking.com binnen zouden krijgen, zouden wij het terug krijgen. zijn we niet mee akkoord gegaan en booking.com heeft na veel bellen het opgelost.