Ervaringen Booking.com langer verblijf

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door suus1983, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    50.519
    36.484
    113
    We hebben al een paar keer wat korte verblijven via booking.com geregeld en dat is altijd prima gegaan.

    Nu kwam ik erachter dat camping/holiday home waar wij in de zomervakantie heen willen, ook via booking.com te boeken is.

    Het is net zo duur als bij de reisorganisatie, met als grote voordeel dat je dus pas ter plekke hoeft te betalen en tot een week van te voren zonder reden kunt annuleren.

    Nu is mijn vraag, hoe definitief is je reservering dan? We gaan naar Kroatie en wil toch wel graag er zeker van zijn dat de locatie ook echt beschikbaar is tzt. Iemand die dit weet?
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.720
    5.743
    113
    Wij hebben meerdere keren geboekt voor 2 weken in griekenland. Zo ver ik weet is het gewoon definitief. In ieder geval nog nooit problemen gehad.
     
  3. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Net zo definitief als altijd. Je hebt gewoon een reservering.
     
  4. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Gewoon definitief. Al vaker gedaan voor langere tijd en is prima.
     
  5. sumer93

    sumer93 Bekend lid

    17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    wij doen wel vaker zomer vakantie via boeking.com. als je met credit card betaald goed opletten dat het wel vtv betaald is.

    zo hadden wij vtv betaald via credit card, en na 2 weken verblijf hotel zei hotel dat niet betaald was.. bleek dat hotel geld nog niet binnen had via boeking.com terwijl wij het al 2 maanden eerder hadden betaald.

    uiteindelijk wel opgelost, maar heeft heel wat tijd en telefoontjes gekost, want hotel wou dat we maar 2000 voor zouden schieten en als hun dan geld van booking.com binnen zouden krijgen, zouden wij het terug krijgen. zijn we niet mee akkoord gegaan en booking.com heeft na veel bellen het opgelost.
     

Deel Deze Pagina