Wij gaan van de zomer vliegen met onze dochter van bijna 6 en zoon van 2. Nu hebben we een Trunki en wilde ik er nog 1 bijkopen, maar mijn dochter wordt daar wel te groot voor... Jullie een leuke tip voor handbagage voor een kleuter? Ik dacht aan een rugzak gewoon?
Voor het gemak zou ik idd en rugzak doen. Ik vind het zelf irritant als we allemaal een stuk handbagage meeneemt. Wij nemen dus maar 1 stuk handbagage mee voor ons vieren.
Hier hebben de kinderen ook gewoon hun eigen trolley in handbagage formaat. Vooral mijn dochter vindt het geweldig om met haar eigen 'koffer' te mogen lopen.
Super plan, een leuke rugzak. Kan ze zelf goed dragen, zo’n rolkoffertje is altijd zo’n gesleep, ze kiepen of kantelen met het lopen en onze kinderen vinden het meestal na 5 min niet zo boeiend meer. Wij nemen altijd 1 grote rugzak mee als handbagage. Maar mijn zoontje van bijna 5 krijgt de volgende keer ook zijn eigen rugzakje met speelgoed/kleurboek etc mee.
wij hebben de handbagage echt nodig voor alle spullen . Dus wij hadden een knalroze trolley. Heb je de ruimte verder niet nodig - dan zou ik een leuke rugzak meenemen die op vakantie misschien ook nog van pas komt .
Zon trolley zal ze geweldig vinden, maar ik ben bang dat ik op ten duur met zon trolley kan gaan slepen omdat ze geen zin meer heeft...
Zal dat met een rugzak anders zijn? Mijn kinderen dragen 5-10 minuten hun rugzak zelf en daarna wordt deze graag overgedragen aan ons.