Nadat mijn ex en ik al vanaf feb '12 feitelijk gescheiden waren, is het vandaag officieel. We zijn sinds vandaag gescheiden. Nu nog de boedel en inboedel en mijn zoontje en ik kunnen verder met ons leven.
sterkte meissie je komt er vast en zeker je hebt onwijs veel moed en door zettingsvermogen daar ben ik inmiddels achter hele dikke knuffel
Wat fijn meis dat ie er eindelijk door is! Hopelijk niet te veel gedoe meer met het verdelen van de spullen of het huis.. Weer een hoofdstuk wat je af kan sluiten!
Amai, heeft dat ook zo lang geduurd, pfoe! En die 6 weken komt wel goed joh, het is tenminste nu al zo ver dat enkel dat nog moet dan. Hoewel ik wel kan begrijpen dat het vervelend is dat je nog langer geduld moet hebben. Hopelijk zijn er geen problemen over de inboedel en geeft ie gewoon terug wat aan jou behoort!
Na heel veel telefoontjes is het dan zover. Ik heb vandaag mijn echtscheidingsakte opgehaald in Brussel! Vanaf 28 mei ben ik nu officieel gescheiden, gelukkig heeft het bellen toch wat geholpen hihi.
Wat heerlijk voor je (als ik het zo mag zeggen). Lijkt me echt een bevrijdend gevoel. En ik hoop dat je volgende maand weer goed nieuws hebt
Dat is heel lief dank je wel!! Ja ben er van feb'12 mee bezig geweest en telkens werd het maar opgeschoven. En hoe gek het ook mag klinken , er kwamen tranen van geluk eindelijk dit stuk is afgesloten alvast!!!
Ohh meis wat fijn zeg!!! Nu open dat de rest snel afgehandeld is e dan vol op de aandacht aan jouw en de kleine man!xxx