Strand/ stad herfstvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door justme1974, 16 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik wil met mijn dochter in de herfstvakantie richting wat zon. Vliegen. Het liefst wil ik dat zonder auto huren doen en dus een accomodatie in de buurt van het vliegveld of zeer makkelijk te bereiken. We willen shoppen, terrasjes pakken, maar ook een dagje of twee strand. Mij spreekt aan Portugal, Italië en ik ben benieuwd naar Valencia.

Maar..ik ben weinig op de hoogte van alles. Wat zijn jullie tips? Mag met losse tickets en bijv. Airbnb of een compleet pakket, het liefst een appartement. Andere steden dan hierboven ook goed. Mits de temperatuur aangenaam is .

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Valencia echt doen!

Strand, shoppen, lekker eten, prachtig stadspark met speelplekken, zee aquarium, bezienswaardigheden.
    Zeker 4-5 dagen gaan!
    Ik wil met mijn dochter nog een keer gaan :D

Openbaar vervoer is goed geregeld.
    Wij hebben na aankomst metro gepakt naar station. Bagage in de kluis en hop de stad in. Daarna bagage opgehaald en naar appartement. En verder alles lopend en met ov gedaan. Je kan zo speciaal kaartje kopen. Dat hebben wij op vliegveld gedaan en kregen korting voor wat bezienswaardigheden.

In het centrum zaten wel een paar stukken waarvan we dachten blij dat we hier niks geboekt hebben.

Wij hadden alles los. Maar wij zijn 5-6 jaar geleden geweest.

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Wat leuk dat je zo enthousiast bent. Ik ga nu in elk geval voor Valencia kiezen. Hebben we dat alvast gedaan. Nu nog tickets en via airbnb een appartement. En een reisgids kopen!

Deel Deze Pagina