extra's reserveren bij landal.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MB2005, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    wij gaan in januari een weekend naar Landal Coldenhove.
    Nou zijn we wel vaker naar Landal geweest, niet naar Coldenhove, maar we gaan nu voor het eerst met 3 kinderen en het wordt nu toch wel wat krapper in de auto:D
    Normaal neem ik boodschappen mee enz, maar ik vroeg me af of het de moeite waard is om een boodschappenpakket te bestellen.
    De prijzen van de produkten los zijn best wel weer duur uiteraard, maar misschien is zo'n pakket wat?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    En heeft iemand wel eens een uit en thuis arrangement geboekt of iets dergelijks?

Kortom wie heeft ervaring met de extra's die ze aanbieden?
    Is het de moeite of wordt je weer financieel uitgekleed?:D;)

Gr MB2005.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind het absurd veel geld voor een paar dingetjes. Wij nemen dus altijd onze eigen boodschappen mee. Als dat niet past, dan daar naar de supermarkt. Vlakbij het park in Eerbeek zit een grote supermarkt en in een dorpje verderop (Loenen) ook. Ik besteed ons geld liever anders, een keer lekker uit eten daar bijvoorbeeld.

Veel plezier alvast! Wij zijn nu drie keer naar Coldenhove geweest en gaan waarschijnlijk volgend jaar weer, zeker een aanrader.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

vind het altijd veel geld en we halen altijd boodschappen in de omgeving.

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ga toevallig ook op vakantie. Ik neem brood en beleg enz mee.
    voor als we daar aankomen, de rest gaan we halen in de omgeving.

gr brenda

5. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi meiden,

Ja dat dacht ik al wel.
    Normaal nemen wij ook de boodschappen mee maar het gaat denk ik niet lukken.

@Jippie, wat voor supermarkt zit er in Eerbeek? dan kan ik het adres opzoeken en dan gaan we daar wel even heen.
    Ben benieuwd hoe het op coldenhove is, daar zijn w nog nooit geweest;)

Groetjes MB2005.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Met mij ouders zo'n uit en thuis pakket besteld. Dat was wel relaxed. Gourmet in het huisje was prima. Vlees was gewoon goed en was genoeg. Met een gemengd gezelschap, als je met grote eters bent zal je misschien krap/tekort hebben.

In het restaurant was het ook prima. We kregen een keuzemenu, met de standaard dingen en een paar bijzondere gerechten.

Erg goedkoop is het niet, maar is voor het gemak prima te doen. Mits je niet te kieskeurig bent ;)

Deel Deze Pagina