Welk CP-park vinden jullie de leukste van deze 3? En weten jullie wat er voor leuke uitjes in de omgeving zijn te plannen met een baby (denk aan natuur, dierentuin, leuke stadjes)?
Heijderbos vindt ik persoonlijk het leukste park. In de omgeving zit Zoo parc overloon is ongeveer 20 km verderop Welkom bij Zoo Parc Overloon! Groetjes Vlinder 85
Waren pas geleden nog een aantal CP-topics geloof ik (had er in gereageerd, weet alleen niet precies waar ze te vinden zijn ) Anders even de zoekfunctie gebruiken? Daar werd door veel dames verteld welke voorkeur voor parken er was.
heiderbos heeft jungle dome, maar de baby heeft daar niet veel aan. Het zwembad van er erperheide vond ik het leukste, vooral de stroomversnellng, kleine in de zwembad en hop daar gingen we, machtig vond hij dat. Kempervennen kan je mooi wandelen door het park, erperheide trouwens ook. Vanaf erperheide kan je ook snel naar maastricht om te winkelen, in belgie zelf vonden we niet bijzonder veel te doen dichtbij... als je meer vragen hebt... miek