Vakantie thailand

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Froggie, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Goedemorgen dames,

Wellicht is er al een topic over maar geen zin om te zoeken:)
    Misschien willen wij n september naar thailand op vakantie met onze kinderen. Geen rondreis maar lekker een strandvakantie. Voor onze kinderen er waren hebben wij veel gereist, ale kanten op dus we weten wat we kunnen verwachten enzo. Maar aangezien we nu 2dochters hebben, tegen die tijd 14 maanden en bijna 4 jaar zoeken we een leuke accomodatie waar het ook leuk is voor kinderen.

En ja, ik heb ook eisen :D
    Minimaal twee slaapkamers
    Ontbijt inbegrepen
    Balkon of zitplaats voor de kamer
    Zwembad en zee aanwezig
    Minimaal 3 sterren
    Dichtbij een dorp, voor supermarkt
    Liefst geen hoogbouw, dus meer bungalow

Valt wel mee toch mijn eisen ;)
    Misschien zijn er hier meiden die hier zijn geweest en weten waar wij moeten wezen voor onze topvakantie?

Alvast bedankt!

Froggie

2. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    hoi

kijk eens via www.greenwoodtravel.nl
    heel goede reisorganisatie , hebben zowel individuele pakketten als rondreizen. hebben burelen in thailand waar je terecht kan bij vragen of problemen (wij hebben ervaren wat ze waard zijn want waren er met de tsunami !!). als je je eisen doorgeeft zullen ze je zeker iets passend voorstellen.

Wij vonden Koh Samui erg mooi.
    er is daar vanalles te zien en doen (voor kinderen ook vlindertuin en soort dierentuin met shows).
    prachtige stranden en heel mooie hotels.
    mijn ervaring is dat er in thailand weinig slechte hotels zijn en de chiquere hotels zijn naar onze normen heel betaalbaar.
    wij hebben een rondreis van 4 weken gedaan . je mag me altijd een pb sturen voor meer info en / of foto's

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    alle hotels van Amari zijn fantastisch.. in Pattaya en Bangkok zijn het zakenhotels, maar daar wil je met kids ook niet heen.. dus laat je op de site daar neit door afschrikken.

maar Krabi is super! heel rustig, met mooie zwembaden, kleinschalig, met inderdaad bungalowtjes (zijn iets duurder). Leuk dorpje te bereiken met een busje van het hotel incl chauffeur.

Koh Samui zijn wij ook geweest, ook prachtig en goed te doen met kids denk ik (hadden we toen nog niet) alleen de bootreis was een hel, dus wellicht een binnenlandse vlucht?

Wij gaan eind maart, met de kleine dan ook 14 maanden, naar Amari in Phuket.. wij zijn wel eerder in Phuket geweest, dat is wel echt toeristisch, maar ik weet zeker dat dit resort, waar we nog neit zijn geweest, zorgt voor de rust. Daarnaast zijn de Thai onwijs aardige, behulpzame en vooral kindvriendelijke mensen, dus komt helemaal goed.

samengevat, Amari resort, phuket of krabi is top !!

alleen die vlucht he.. daar zie ik tegen op..

4. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Helemaal super, dank jullie wel. Zal meteen ff gaan speuren ;) en ja, de vlucht....zie er wel tegenop met twee kids maar ja, kinderen voegen zich snel naar de situatie, klinkt hoopvol he ;)

5. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Je kunt ook eens kijken op www.thailandtravel.nl
    Wij hebben er onze vakantie geboekt en gaan in mei met 2 kids. Paar dagen Bangkok en daarna Koh Samui (binnenlandse vlucht). In Bangkok een suite (Swissotel) en in Koh Samui (Passage Samui) een accommodatie met 2 slaapkamers. Die extra slaapkamer was voor ons echt een vereiste!
    Verder hebben we voor de kinderen een eigen stoel in het vliegtuig en hebben we elite class geboekt bij Eva Air. Hopelijk maakt dat de vlucht wat makkelijker!

Veel voorpret gewenst!

6. M78

M78 Actief lid

8 okt 2010
    173
    0
    0
    Wat heerlijk Thailand!!!
    Wij gaan in april voor de 4e keer, maar nu met baby.

Amari op Samui is ook heel mooi.

Deel Deze Pagina