Help dames! Komende zomer gaan we voor het eerst als gezin op vakantie Onze kleine meid is dan 11 maanden. We zitten helaas aan de bouwvak vast, de duurste periode . Nu ben ik op zoek naar een beetje een betaalbaar huisje/chalet welke geschikt is om de kleine mee heen te nemen. We willen graag in Nederland blijven, de accomodatie moet schoon zijn en er moet wel wat de doen zijn op de camping of het park. Ik heb al bij cp en landal gekeken maar die zijn wel echt duur. Wie helpt me met tips of goede ervaringen??? Alvast bedankt!
Er zijn heel veel sites om huisjes te zoeken. Je zou eens kunnen googlen op vakantiehuisje nederland. Is genoeg te vinden denk ik. Wellicht dat de Roompot of Hogendoorn vakantieparken iets betaalbaarder zijn? Succes in elk geval!
Heb je de korting van cp al mee berekend? Weet niet precies onder welk topic maar dan heb je aardig wat korting iig! Volgens mij bij vakanties of gratis en aanbiedingen
Waar kan ik die korting vinden dan? Al even gezocht maar zoek denk ik verkeerd ofzo. Geldt die korting ook in de bouwvak? Dacht dat ik ook jonge gezinnen korting kon krijgen bij Landal maar waarschijnlijk is dat alleen vanaf twee kinderen? Bedankt voor de tips iig. Nog meer mensen met fijne ervaringen ergens?
landal: Voor welke periode? meivakantie: M1433L zomervakantie: M1493L herfstvakantie: M1412L kerstvakantie: M1425L Dit is voor 100 euro korting en tot 12 februari te boeken. Tot 40% korting buiten schoolvakanties (tot 35% op weekend/midweek) van 7 maart tot 4 juli: M1404L Ook te boeken tot 12 februari en kijk ff bij gratis en aanbiedingen topic, stukje naar beneden in de index! daar staan ook nog van center parcs code tussen
Je moet even Googlen op mini campings. Zij verhuren vaak ook stacaravans of charlets. Wij hebben voor 2 weken een charlet gehuurd in Zeeland. Op een kleine camping dus! Of op plaatsnaam zoeken op Google maps. Dan zie je ook waar campings zijn. Als je daar dan op klikt kom je op hun website.
Jonge gezinnenkorting is bij center parcs en roompot in ieder geval wel met één baby, dus zal bij landal ook wel zijn dan toch?
Wij hebben een goede ervaring met het Roompotpark Lunsbergen in Borger (Drenthe). We hadden een kinderchalet. Netjes, op een veldje met een paar andere kinderchalets (dus jonge gezinnen bij elkaar). Klein speelterreintje op het veld. Leuke omgeving, bescheiden zwembad op het park.