Vakantie tips gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ilse86, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse86

Ilse86 Lid

25 feb 2012
    47
    0
    0
    Help dames!
    Komende zomer gaan we voor het eerst als gezin op vakantie :) Onze kleine meid is dan 11 maanden. We zitten helaas aan de bouwvak vast, de duurste periode :(. Nu ben ik op zoek naar een beetje een betaalbaar huisje/chalet welke geschikt is om de kleine mee heen te nemen. We willen graag in Nederland blijven, de accomodatie moet schoon zijn en er moet wel wat de doen zijn op de camping of het park. Ik heb al bij cp en landal gekeken maar die zijn wel echt duur.

Wie helpt me met tips of goede ervaringen???
    Alvast bedankt!

2. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Er zijn heel veel sites om huisjes te zoeken. Je zou eens kunnen googlen op vakantiehuisje nederland. Is genoeg te vinden denk ik. Wellicht dat de Roompot of Hogendoorn vakantieparken iets betaalbaarder zijn? Succes in elk geval!

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    Heb je de korting van cp al mee berekend? Weet niet precies onder welk topic maar dan heb je aardig wat korting iig!
    Volgens mij bij vakanties of gratis en aanbiedingen

4. Ilse86

Ilse86 Lid

25 feb 2012
    47
    0
    0
    Waar kan ik die korting vinden dan? Al even gezocht maar zoek denk ik verkeerd ofzo. Geldt die korting ook in de bouwvak? Dacht dat ik ook jonge gezinnen korting kon krijgen bij Landal maar waarschijnlijk is dat alleen vanaf twee kinderen?

Bedankt voor de tips iig. Nog meer mensen met fijne ervaringen ergens?

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    landal:

Voor welke periode?
    meivakantie: M1433L
    zomervakantie: M1493L
    herfstvakantie: M1412L
    kerstvakantie: M1425L
    Dit is voor 100 euro korting en tot 12 februari te boeken.

Tot 40% korting buiten schoolvakanties (tot 35% op weekend/midweek) van 7 maart tot 4 juli: M1404L
    Ook te boeken tot 12 februari

en kijk ff bij gratis en aanbiedingen topic, stukje naar beneden in de index! daar staan ook nog van center parcs code tussen

6. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Je moet even Googlen op mini campings. Zij verhuren vaak ook stacaravans of charlets. Wij hebben voor 2 weken een charlet gehuurd in Zeeland. Op een kleine camping dus!

Of op plaatsnaam zoeken op Google maps. Dan zie je ook waar campings zijn. Als je daar dan op klikt kom je op hun website.

7. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    Jonge gezinnenkorting is bij center parcs en roompot in ieder geval wel met één baby, dus zal bij landal ook wel zijn dan toch?

8. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    www.ardoer.com. Leuke en supernette campings op de Veluwe, maar ook in overijssel goede ervaringen!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.260
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een goede ervaring met het Roompotpark Lunsbergen in Borger (Drenthe). We hadden een kinderchalet. Netjes, op een veldje met een paar andere kinderchalets (dus jonge gezinnen bij elkaar). Klein speelterreintje op het veld. Leuke omgeving, bescheiden zwembad op het park.

10. Vakantiepark dierenbos

Deel Deze Pagina