Hoi hoi, De site zegt het al, wie heeft er een leuke tip! Mijn man en ik heb de laatste tijd nogal een moeilijke periode meegemaakt in onze relatie en nu is daar eindelijk licht in de tunnel! Gisteravond zaten we op de bank en toen zeiden we tegen elkaar dat we wel vonden dat we het verdiend hadden om er samen in januari een keer een weekendje op uit te gaan. Met z'n tweetjes, zonder kids! Ben nu een beetje aan het zoeken, maar vind het zo moeilijk. Wie weet een leuk hotel, of sites waar je die kunt vinden, die niet te duur is, maar wel in een leuke stad liggen. We wonen zelf in omgeving Deventer, dus echt Maastricht ofzo is voor een weekendje te ver, maar 1,5 tot 2 uur reizen is prima! Ben benieuwd en natuurlijk alvast bedankt! Liefs Loesie
booking.com De beste deals die wij tot op heden gevonden hebben. Boeken hier altijd mee. Je kunt eventueel ook bieden via vakantieveilingen. Soms kun je daar superleuke deals sluiten. Veel plezier iig!
Happyhome.nl. Voor een week kun je heel goedkoop een huisje boeken. Hebben we vaker gedaan en tot nu toe geen spijt ervan gehad!
Nachtjeweg. nl kun je ook aangeven dat je bijv. Een romantisch hotel zoekt. Wij zijn laatst naar Groningen geweest, een hele leuke stad.
Bed and Breakfast (B&B) in Nederland - Bedandbreakfast.nl of Erfgoed Logies - Historische en luxe bed and breakfasts via erfgoedlogies zijn we een keer in het rieten mandje in giethoorn geweest, erg leuk! Het zijn wat originelere accommodaties die je op dit soort sites ziet, vind ik.