Wat moet ik niet vergeten mee te nemen op vakantie? tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door wensdroom, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #1 wensdroom, 14 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2014
    we gaan met familie ( ouders, gezin zus en wij mijn man, dochter en ik) op vakantie naar centerparks in Duitsland ik ben bezig met inpakken en heb een lijst maar ik denk steeds dat ik vast iets vergeet.. wat moet ik volgens jullie niet vergeten of beslist mee nemen?

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Medicijnen,opladers,telefoon en camera,pasjes en cash,kleding,lege plastic zakken,toiletspullen,adresboekje,spelletjes en boeken oid?,luiers en doekjes,handdoeken en washandjes,beddengoed?,een fles dettol,favo knuffel van je dochter en ander speelgoed,pen en papier.

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je Talvi er staat wel wat tussen wat nog niet op mijn lijstje stond. :)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Misschien heel gek maar als je daar gaat koken neem ik mijn eigen aardappelschilmesjes mee haha heb geen zin om met van die botte dingen te zitten.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Zwemkleding, badlakens en voor dochter ene lekkere badjas of dikke handdoek want als je uit het water komt en gaat zitten om wat te drinken ofzo is het ineens best koud voor zo'n kleintje op de kant.
    Zwemluiers, bodylotionachtig want huid wordt droog van het vele zwemmen, klein geld voor kluisjes, verschoningskussen,

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Extra schoonmaakdoekjes, ik doe altijd van die goedkope gele, voor als het toch echt niet fris is en je zelf nog even aan de slag wil. In zo'n pakket zit altijd maar weinig qua lapjes.

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    nog niet eens zo'n raar idee hoor ;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie en vrije tijd'

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zwemmen zit wel in de planning de vraag is alleen of we het veel zullen doen, mijn dochter vind water tot nu toe niet leuk.. douchen en in bad is drama. we hopen dat ze het leuker vind als ze merkt dat haar nichtje wel in het water gaat en het leuk vind, (ze heeft erg veel interesse in wat haar nichtje doet) en idd bodylotion en huidolie want die droge huid heeft ze van zichzelf al heel erg en ik smeer al regelmatig dat in.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Zwemluiers, zwemkleding, band, extra handdoeken en omslagdoek. Slot om je wagen vast te zetten bij het zwembad, nachtlampje. Enne.. wij gingen meestal gourmetten in het huisje, vergaten alleen meestal het verlengsnoer :)

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat ik ook altijd mee neem zijn kaarsjes. Staat altijd zo gezellig

Ow en vergeet niet een doosje ontspannen me te nemen ;)

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
  13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tape voor stopcontacten voor de rest ik zou gewoon nemen wat je dagelijks ook gebruikt in je huis zoals als je bijv schoonmaakt flesje met neutral of en sponsjes voor etc.

Ik ga naar turkije 5* maar ik neem zoiezo schoonmaak middelen mee wie weet hihi :)

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    het is in een speciaal kinderhuisje dus ik neem aan dat de stopcontacten daar kindvriendelijk zijn

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Aah okey dan zal het goed zijn indd

Deel Deze Pagina