we gaan met familie ( ouders, gezin zus en wij mijn man, dochter en ik) op vakantie naar centerparks in Duitsland ik ben bezig met inpakken en heb een lijst maar ik denk steeds dat ik vast iets vergeet.. wat moet ik volgens jullie niet vergeten of beslist mee nemen?
Medicijnen,opladers,telefoon en camera,pasjes en cash,kleding,lege plastic zakken,toiletspullen,adresboekje,spelletjes en boeken oid?,luiers en doekjes,handdoeken en washandjes,beddengoed?,een fles dettol,favo knuffel van je dochter en ander speelgoed,pen en papier.
Misschien heel gek maar als je daar gaat koken neem ik mijn eigen aardappelschilmesjes mee haha heb geen zin om met van die botte dingen te zitten.
Zwemkleding, badlakens en voor dochter ene lekkere badjas of dikke handdoek want als je uit het water komt en gaat zitten om wat te drinken ofzo is het ineens best koud voor zo'n kleintje op de kant. Zwemluiers, bodylotionachtig want huid wordt droog van het vele zwemmen, klein geld voor kluisjes, verschoningskussen,
Extra schoonmaakdoekjes, ik doe altijd van die goedkope gele, voor als het toch echt niet fris is en je zelf nog even aan de slag wil. In zo'n pakket zit altijd maar weinig qua lapjes.
zwemmen zit wel in de planning de vraag is alleen of we het veel zullen doen, mijn dochter vind water tot nu toe niet leuk.. douchen en in bad is drama. we hopen dat ze het leuker vind als ze merkt dat haar nichtje wel in het water gaat en het leuk vind, (ze heeft erg veel interesse in wat haar nichtje doet) en idd bodylotion en huidolie want die droge huid heeft ze van zichzelf al heel erg en ik smeer al regelmatig dat in.
Zwemluiers, zwemkleding, band, extra handdoeken en omslagdoek. Slot om je wagen vast te zetten bij het zwembad, nachtlampje. Enne.. wij gingen meestal gourmetten in het huisje, vergaten alleen meestal het verlengsnoer
Wat ik ook altijd mee neem zijn kaarsjes. Staat altijd zo gezellig Ow en vergeet niet een doosje ontspannen me te nemen
Ik zelf gebruik eigenlijk altijd deze lijst: Kies je paklijst - Ikneemmee.nl - Je eigen vakantielijst en vakantielog Heel handig
Tape voor stopcontacten voor de rest ik zou gewoon nemen wat je dagelijks ook gebruikt in je huis zoals als je bijv schoonmaakt flesje met neutral of en sponsjes voor etc. Ik ga naar turkije 5* maar ik neem zoiezo schoonmaak middelen mee wie weet hihi