hallo, de titel zegt het al. ons oog is gevallen op tunesie niet ver vliegen en ook betaalbaar. zouden jullie dit doen of wie heeft er ervaring mee?
Wij zijn paar jaar terug met ons zoontje ook in tunesie geweest. (was toen 22 maanden) Korte vliegreis vonden we erg fijn! Daarbij zat ons hotel tegenover de luchthaven, dus het was bus instappen met de koffers en 5 min later bij hotel weer uitstappen. Ons hotel lag aan het strand, was ook fijn. Was all-inclusive. Vond ik toen niet duur. (wij waren in sept, buiten hoogseizoen) Ik 'mis' alleen de gezelligheid van een knus restaurantje enzo op een all-inclusive resort. Maar dat wisten we van te voren. Voor een zon-zee-strand vakantie met een klein kindje, vonden wij tunesie een goede keuze. (jaar daarvoor zijn we naar corfu geweest. Ook korte vliegtijd. Maar duurder nu denk ik) Succes met je keuze maken!
Ik ben naar Tunesie geweest toen mijn dochter 9 maanden was. Het is ons goed bevallen. Echter, nu die regio politiek echt nog niet rustig is, ga ik er niet naar toe.