Wij zijn een aantal jaren geleden eind maart een week geweest. Het was over het algemeen lekker weer. Er stond wel een fris windje op het strand maar dat is met ligbedden als bescherming goed te doen. Alleen de zee is niet lekker warm. Wij hebben een dag regen gehad. Wij zijn overigens in Lara geweest in een AI hotel Kervanseran Lara (weet niet of de naam helemaal goed is). Beviel wel, maar we sliepen vanaf de ingang gezien aan de rechter kant en hadden een aantal nachten last van fluitende wind door de constructie van het gebouw. Verder wel prima genoten. Fijne vakantie!!
Ja calista is het duurste hotel haha. Dat vind hij best jammer want het zijn rijke mensen dus een leuke vriendin ofzo kan hij er niet vinden
Lovely jij vertrekt toch de 11e? Nou goed nieuws 11e en 12e wel bewolkt en ongeveer 24 maar daarna word het 28 graden!!!
Wij gaan in september naar lara. Lekekr dicht bij het vliegveld. Fame Residence resort. mijn dochter is dan ook 16 maanden. Ben benieuwd, dus lees even mee.
September ideale tijd hoor!! Fame residence is nog vrij nieuw, ze hebben ook al jaren een hotel in kemer een groot succes!
Ja ik had heel wat zitten lezen op vakantiereiswijzer en het lijkt me echt super. Ik zie alleen wel op tegen de vliegreis met haar. Ben zo bang dat ze gaat huilen de hele vlucht.
Ik wil ook weer naar Turkije. ben er al 5 keer geweest 2 keer met een jong kind en zou zo weer gaan. Helaas dit jaar misschien verhuizen dus gaat het niet door.
ook geen rijke dochter dan? zo het weer beloofd wat zeg!!hopenlijk ook nog rond 27 april en idd in september heb je heel warm weer!!
Nou dacht ff wat laten weten. Het is hier heerlijk helaas bijna naar huis. We hebben 1 dag regen gehad en de rest tussen de 22 en 30 graden heerlijk dus! Het water buiten was nog wat koud maar zonnen gaat zeer zeker. Eliesja geniet !
Helaas heeft lovely zondag pech gehad met haar eerste dag! Regen en dat de hele dag. Hoop dat het nu beter is! Debke over de inentingen is een beetje overdreven die heb je normaal enkel nodig voor de binnenlanden. Maar ja dat zegt natuurlijk geen arts e.d Veel plezier over 8 weken!!
Nou ik heb nog veel meer pech want we zijn niet gegaan! Mijn moeder was doodziek en we hebben moeten annuleren... Hopelijk gaan we binnen nu en een paar weken alsnog!
Ohw jeeeeeeee dat is schrikken zeg!!! Pfff ik hoop dat ze snel beter is! En dat jullie dan lekker op vakantie kunnen gaan! xxxxx
Hoe zijn de vakanties geweest?? Wij zijn door omstandigheden afgelopen keer dus niet gegaan, maar we gaan overmogen!! Jippie!
Veel plezier. Wij zijn ook met het vliegtuig gegaan toen de oudste 20 maanden was, een hele goede tip was cadeautjes meenemen en als het dreigt vervelend te worden een cadeautje laten uitpakken.