Wij gaan al een jaar of 7 naar turkije. Eigenlijk altijd naar alanya en dan hotel eftalia aytur. Een simpel hotel, maar dicht bij het centrum (5 min lopen) en je hoeft de straat maar over en je staat op het strand. Wij gaan dit jaar weer. In september met ons dochtertje. De busreis is best wel te doen 2 uur. Dit jaar vliegen we voor het eerst op alanya airport (guzipasa) en dan is het nog maar ongeveer een half uur met de bus. Geboekt via neckermann
Wij hebben ervaring met Alanya, is ons heel goed bevallen. Wij zijn alleen niet zo van de grote luxe 5 sterren hotels, het stikt er van de Russen, en nee, die zijn niet vriendelijk!! Wij houden meer van de simpele hotels, maar wel alles binnen hand bereik! En Alanya heeft sinds kort ook een eigen vliegveld!!
Wij gaan in september voor de 18e keer naar kussadasi, Ephesus princess heet het hotel. Is ook leuk voor kindjes van jong en oud.
Wij zijn 2 jaar geleden naar elis beach geweest. Echt een prachtige 3 sterren hotel. is ook heel erg goedkoop. dit jaar wilden we ook gaan maar zat vol.
Ascociaal gedrag. Zich harstikke dronken voeren. Veel overlast. Veel slopen in de hotels. In 1 hotel waar we ooit zijn geweest hadden ze een hele marmeren hamam gesloopt!
nou dan wil ik zeker niet naar een hotel met russen erbij. Wij gaan op 23 juli naar Sidekum hotel in Side. Op internet lees ik dat er veel Nederlanders en Duitsers zijn. ik hoop maar dat er geen russen zijn. Wat slopen, zijn ze helemaal gek..
al 7 keer in Turkije geweest en vind het geweldig. Vind Side een hele mooie plek om naar toe te gaan.
Zo lang duurt het niet hoor. Met de auto is het nog geen 2 uur, met de bus iets langer, afhankelijk van in welk hotel je zit. En dit seizoen is inderdaad vliegveld Gazipasa geopend, een half uurtje van Alanya vandaan. Maar er vliegen dit seizoen nog maar weinig touroperators naartoe (Neckermann/Transavia). Wij zijn net terug van 5 weken Turkije waarvan 3 weken Alanya. Het was heerlijk, maar we zijn net op tijd teruggekomen, de laatste dagen werd het al heel warm en het is er nu 40 graden, gevoelstemperatuur 45 graden (door de zeer hoge luchtvochtigheid). Dat is gewoon niet leuk meer.
Dan nog is 2 uur mij te lang, na de eerste keer vliegen. Ik hoorde ooit van bekende dat hun busreis 2 uur zou duren, maar aangezien hun de laatste van de bus waren, was t 2,5 uur geworden. Je zou t maar treffen.
Al je naar een groot hotel gaat is het vaak zo dat de hele bus in 1 keer daar naartoe rijdt en geen tussenstop maakt. We hebben 1 keer in Alanya in een wat kleiner hotel net buiten het centrum gezeten en hebben toen eerst iedereen in het centrum moeten afzetten. Alle andere keren niet.
Nou ja, maar reken er maar op dat je met je hotel in Antalya ook niet binnen 10 minuten op de plaats van bestemming bent....het vliegveld ligt buiten de stad en als je eerst nog andere mensen moet afleveren ben je ook zo een uur verder . Maar ach, reizen is wachten, zitten en nog meer wachten!
wij gaan dit jaar voor de 5e keer naar Turkije het bevalt altijd goed. We zijn in side en mamaris geweest maar gaan dit jaar voor de derde keer naar Lara wat een super mooie hotels staan daar maar we vinden het vooral fijn dat je binnen het uur vanaf het vliegveld in je hotel bent. We gaan dit jaar voor het eerst met ons zoontje dus ben erg benieuwd. @ Brabbel, heb je al geboekt? Royal wings is een super hotel Lara is echt in opkomst elk jaar staan en meer hotels en ook steeds meer shopping halls.
Yep, het is geboekt!! Heb er echt heel veel zin in, maar vind t wel spannend hoor! Ook voor jullie spannend zeg, de eerste keer met jullie zoontje. Welk hotel hebben jullie?
@ Brabbel, Wij gaan naar hotel fame residence lara pas in oktober nu is het veelste warm. Ja idd spannend maar vind het wel fijn dat ik een beetje weet hoe het daar allemaal is. En er zitten ook een paar supermarkten dus luiers kan je daar ook nog kopen.