Oioi, voel me een beetje belabberd vandaag.... Die kleine frot trekt flink aan mijn banden daar beneden, maar heb verder ook overal spierpijn, beetje een zwaar hoofd, zere keel, niet vooruit te branden.... Kortom; ik denk dat ik ziek ga worden.... Nu meen ik me te herinneren dat pijnstillers met ontstekingsremmers taboe zijn (Advil e.d.) tijdens de zwangerschap, klopt dat? Ik gebruik zelf altijd (nou ja, als ik ooit eens een pijnstiller pak, wat bij hoge uitzondering is, dan moet ik me echt goed ziek voelen) Panadol, volgens mij was dat veilig nu? Normaal lig ik niet zo zeer wakker van een beetje een grieperig gevoel, maar we hebben 1,5 jr. gelee in de straat hier een Mexicaanse griep-dode gehad, en nu groeit er een kindje in me, dus kijk je daar toch weer heel anders tegenaan... Moet ik nu nog ergens extra op letten? Do's & Don'ts misschien?
hoi pure paracetamol mag, dat kan geen kwaad. Inderdaad geen ibuprofen of paracetamol met coffeine. Gewone paracetamol mag tot 8 per dag. Verder gezond en gevarieerd eten, genoeg drinken en rusten als je lichaam dat aangeeft. Beterschap! Mirjam