Last minute zomervakantie Nederland/België

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Snoopy1979, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Omdat mijn man in het ziekenhuis ligt en we daardoor niet naar Frankrijk kunnen half juli, willen we iets in Nederland of België last minute gaan boeken. Nu al boeken gaat niet, want mocht het dan toch nog niet goed gaan met mijn man, krijgen we het natuurlijk niet voor elkaar om het kosteloos te annuleren aangezien hij nu al in het ziekenhuis ligt en we dus kunnen vermoeden dat vakantie over 1,5 maand niet mogelijk is. Maar we zijn positief en denken dat het, niet te ver weg, moet lukken :)

Hebben jullie een idee of er last minuten wat te vinden is in de zomervakantie? We kunnen waarschijnlijk pas een week voor aankomst boeken. En iemand nog tips voor leuke parken of huizen? Mag trouwens hooguit 2 uur van Roosendaal zijn. Hoop zo dat we nog wat leuks kunnen vinden! Hebben al genoeg pech gehad dacht ik zo, dit jaar al 2 weekenden en de zomervakantie dus in het water gevallen door ziekte...

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.298
    11.902
    113
    Ja hoor. Dat doen wij bijna elk jaar. Wij boeken altijd Landal en die hebben genoeg aanbod. Ik zou nu dan gewoon een lijstje maken welke voldoen aan jullie wensen bijv de afstand.
    Ook centerparcs heeft nog gewoon last minutes.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh dat is positief! Denk dat veel mensen toch naar het buitenland gaan in de zomer en er in Nederland dus genoeg te boeken is. Maar was dus even bang van niet.
    Weet niet zo goed wat ik wil, ik vind 2 weken in een huisje op hetzelfde park wat saai. Misschien gaan we wel park hoppen dan :D

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.298
    11.902
    113
    Ja dat is ook leuk. En dan kan je eventueel ook iets verder weg gaan.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat zou ook kunnen. Had het er met mijn man over vandaag, we zouden ook 2 midweken kunnen boeken en dan tussendoor dus een weekend thuis. Maar goed, eerst maar eens oriënteren op leuke parken en tegen die tijd kijken of het allemaal gaat.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mystery Park van Center Parcs is misschien ook leuk. Dan boek je, maar je weet tot vlak van tevoren niet waar je terecht komt. Alle parken die meedoen in Nederlamd/België zijn binnen 2 uur van Roosendaal, lijkt me.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.298
    11.902
    113
    Hebben wij ook wel eens gedaan. Is ook fijn.
    Mysterie park van cp is ook leuk. Denk alleen dat Drenthe en Overijssel misschien wel langer dan dan 2 uur rijden is.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denk ook dat er mystery parken zijn die te ver weg zijn, daar ging ik eigenlijk vanuit maar moet ik nog even goed bekijken dan. Maar kan je dat een week van tevoren boeken in de zomervakantie?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Wij boeken dit jaar ook last minute wat.
    We gaan bij vrijuit/anwb enz gewoon kijken wat er nog beschikbaar is.
    Cp is in t hoogseizoen erg prijzig, geen idee of mysterieuze Parks te boeken zijn dan.
    sterkte met je man !

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je! Jullie kleine blijft gelukkig lekker lang zitten al, jullie hadden toch ook kinderen die te vroeg geboren waren?

Blijven jullie ook in Nederland of België en wat zouden jullie dan willen boeken via vrij uit of ANWB? Wij wilden eigenlijk wel graag een camping maar dat is niet zo handig voor mijn man, hij heeft zo'n 6 weken platte bedrust en moet daarna nog herstellen (als wij dus op vakantie willen), dus moet wel een beetje comfortabel zijn.

Ik kom zelf even niet verder dan landal enzo, maar zou heel iets anders ook wel leuk vinden maar weet dan niet wat ;). Moet dus wel een beetje luxe zijn voor mijn man. En voor mij, ben gesloopt en dit is nog maar week 1 ;)

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja wij blijven in nl / België, als er wat met de kleine is willen we gewoon naar huis kunnen en niet eerst lang moeten rijden.
    We Willen een huisje of evt een sta caravan ofzoiets, liefst met omheinde tuin. park hoeft niet heel uitgebreid te zijn. Als er in de buurt maar een zwembad zit voor de oudste en speeltuintjes zijn is het goed.
    We gaan toch altijd wel dingen in de buurt doen, normaal gaan we naar cp maar is eigenlijk gewoon zonde van t geld ;) en die heeft geen omheinde tuinen.

Ja onze oudste en jongste zijn met 33 wk geboren, dus we zijn al lang blij dat deze nog zit :)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ah ok jullie willen dus wel veel erop uit. Doen wij ook altijd maar zal dit keer helaas niet lukken. Denk dat het toch weer Landal of Centerparcs wordt ;). Wel veel geld maar wel het meest relaxed voor mijn man denk ik.

Hoop dat jullie kleine nog 2 weekjes blijft zitten, zou toch mooi zijn!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja we gaan altijd eigenlijk wel dingen in de omgeving doen, moeten nu natuurlijk wel rekening houden met de baby en caylen.
    die slaapt nu nog 2x per dag dus echt hele dag weggaan gaat lastig .
    landal had ik ook naar zitten kijken maar is echt te duur :(
    Willen 2 weken weg, maar moet nog wel redelijk goedkoop zijn

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja is lastig met kleintjes. En in mijn geval met revaliderende man ;). We kunnen dus ook niet de hele dag weg, mijn man zal nog veel moeten liggen denk ik.
    Ik wil eigenlijk ook niet teveel uitgeven aan een vakantie in Nederland, maar met de tent kan echt niet helaas. Dus betalen we straks net zoveel als een week weg in Nederland als een week camping in Zuid Frankrijk. We zullen nog wel zien. Ik ga van de week nog wel op zoek naar particuliere vakantiehuizen ofzo, is misschien ook wel wat, ik heb geen idee eigenlijk.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja lastig hè..
    Hier word het Denk ik gewoon een huisje/stacaravan op een vakantie park / camping.
    Met de tent naar Frankrijk is idd even duur of zelf goedkoper :( was hier ook t plan

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ach uiteindelijk zijn het altijd weer die mannen die roet in het eten gooien :D. Gelukkig zijn ze ook erg lief ;)

Deel Deze Pagina