naar 4 jaar mijn stijltang intensief te hebben gebruikt ben ik toe aan een nieuwe over mijn oude was ik best tevreden prijs/kwaliteit enzo (carmen van 30euro toen) maar die is niet meer te krijgen ik weet dat chi een goed merk is maar vind 100 euro voor een stijltang echt te veel nu kwam ik daarna op remington uit iemand ervaring mee? ik vond deze wat: Remington Stijltang S8590 online kopen op Kijkshop.nl of hebben jullie nog andere tips?
Ik heb de remington S5520 en ben er onwijs blij mee! Hij wordt super snel warm, zit een temperatuurregelaar op, heeft heerlijk brede platen en was ook nog eens spotgoedkoop.
Ja die van Wahl. Gewoon een simpele. Hij heeft een temperatuur knopje en word snel warm. Kost ongeveer 45 euro of goedkoper. Wahl is een kappersmerk, en de stijltang dus goed Al zeg ik het zelf haha. Maar mijn zus is kapster en op haar werk gebruiken ze dus ook Wahl stijltangen. Ik ben echt tevreden, ik heb best dik Aziatisch haar, maar hij maakt mijn haar goed stijl.
ja zit nu een beetje te google vind de s8590 wel wat die van hierboven maar kom nu net deze weer tegen Remington Pearl Stijltang S9500 kopen? Bestel bij fonQ.nl
@esmeralda wahl ken ik wel maar ben niet heel erg fan van dat merk eerlijk gezegt heb er een tondeuse van gehad en na een jaar kon ik hem al weggooien
Hier heb je een nieuwe voor 60 ⥠CHI STIJLTANG MET TIJGERPRINT HELEMAAL NIEUW! - Uiterlijk | Haarverzorging - Marktplaats.nl
Ik heb nu zo'n 12 jaar de chi tang. Ik heb deze bij een kapsalon gekocht met levensgarantie. Dus uiteindelijk ben ik goedkoper uit. 4 nieuwe gehad. En heb er toen eenmalig 120 gulden voor betaald. Geen idee of kapsalons dit nog doen ? (Cosmo kapper)
@nahla thnx maar heb er liever een uit de winkel i.v.m garantie etc. nou is deze ook niet bepaald om de hoek om hem eventjes op te halen
Ik heb een remington stijltang en ook föhn trouwens. Gewoon goed merk en betaalbaar. Heb mijn stijltang al zeker 4 jaar en doet het nog perfect.
Ik heb sinds 2007 een stijltang van Pink Ribbon. Doet het prima! Chi is inderdaad wel een topper en zeker je geld waard. Vooral als je hem veel gebruikt. Goldwell heeft trouwens een shinespray. Ideaal voor er na Je glimt dan als een kamper
@elsje ja ik zat ook naar een nieuwe fohn te kijken kwam op fonq toevallig een bundel tegen Remington Pearl Stijltang S9500 kopen? Bestel bij fonQ.nl 100,60 voor stijltang en fohn maar voor dat geld wil ik wel weten of het ook echt wat is