vakantie via vakantieveilingen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kristalhelder, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hoi hoi,

De zomervakantie staat langzaam aan de deur te kloppen en ik ben eens aan het oriënteren wat we kunnen gaan doen. Eigenlijk zouden we met mijn broer en vriendin naar een camping in zeeland gaan. Mijn zoontje was dolenthousiast en heeft keihard gewerkt om zijn zwemdiploma te halen zodat hij met zijn oom in zee kon zwemmen. Alleen, ze hebben ons laten zitten. Ze hebben ineens een vakantie geboekt over twee weken. Mijn zoontje is natuurlijk superverdrietig. Mijn broer kwam toen nog met: ja dan gaan we in september wel. Slaat natuurlijk nergens op, want dan is school alweer begonnen en ik ga hem absoluut niet ziekmelden.

Daarom heb ik nu besloten om alleen te gaan met mijn boefje. Alleen, alles is zo duur :( . Nu vroeg ik mme af of er al eens iemand een zomervakantie via vakantieveilingen heeft gekocht en hoeveel het daar dan had gekost? Ik hoop dat iemand een "succcesverhaal" heeft, want ik word er langzaam een beetje onrustig van..Ik wil gewoon niet dat mijn zoontje de hele vakantie denkt: eigenlijk zou ik nu met mijn oom in zee liggen.

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je moet gewoon voor jezelf in je hoofd hebben wat je max wilt uitgeven via een veiling. Kijk goed wat de bijkomende kosten zijn.

Vaak zat hotels via daar geveild en allemaal perfect gegaan

Ook aanrader is travelbird of actievandedag.nl daar staan soms ook super mooie aanbiedingen op en dat hoef je niet te veilen

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    staan vaak wel leuke aanbiedingen op en heb zelf nog nooit een vervelend verhaal er over gehoord.
    je kan als je iets leuks ziet ook even op zoover kijken of het ook echt zo leuk is daar.
    idd goed opletten op de verplichte bijkomende kosten.
    als je naar het buitenland gaat kan het zo zijn dat je met de aanbieding verplicht bent om via de aanbieder je vlucht of busreis te boeken.

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij zijn eens een keer via vakantieveilingen naar een vakantiepark in belgie geweest. Was goedkoop en leuk dus niets mis mee! Maar houdt je bod wel laag en vergelijk of je niet ineens duurder uitkomt (heeft een vriendin eens gehad) Via actie van de dag,travelbirt, bungalows.nl staan ook altijd goede aanbiedingen! Succes

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij hebben twee keer over een camping in Frankrijk " gewonnen"

Kosten 200 euro voor 2 weken de laatste twee van juni.

Bijkomende kosten waren dan 35 euro schoonmaak maar niet verplicht als je zelf schoon zou maken
    1.10,- per persoon per nacht

En benzine tol reisverzekering etc. Totale kosten Voor de laatste twee weken van juni 650 euro.

Ook met mijn zusje naar Egypte geweest via vakantie veilingen, 600 euro voor 2 personen all in 1 weekje maar dit was in december.

6. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Wat sneu voor je zoontje! Begrijp ik goed dat het om jezelf en je zoontje gaat? Misschien vind je dit dan ook wel leuk. Kamperen bij de boer in een super de luxe ingerichte tent. Wij vonden het fantastisch met hele leuke activiteiten en heel veel kinderen om mee te spelen.

Deel Deze Pagina