Vakantie volgend jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mama van chayenna, 20 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Nog niet. We hebben wel geboekt voor de herfstvakantie maar dat was omdat we onze zomervakantie niet mochten annuleren maar wel om mochten boeken.

Voor de zomer wachten we af, al moet ik zeggen dat we altijd al laat boeken.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ook nog niet geboekt, maar wij boeken eigenlijk altijd pas begin van het jaar (of nog later). Voor wat wij willen is dan altijd nog genoeg te vinden.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier al geboekt. Onze (NL) camping zit na de zomer al voor 70% volgeboekt en ik wil graag keuze waar we komen te zitten op de camping. Dus 1 juli de boeking al gedaan voor het jaar erop.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Is dat in Zeeland? Dan heb ik al een vermoeden welke camping

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Camping de Pekelinge :thumup:

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Voor volgend jaar stond er eigenlijk een lange reis buiten Europa op de planning, maar stellen we nu in ieder geval 1 jaar uit. We gaan waarschijnlijk voor een huisje in de Benelux of Duitsland, met de optie 'gratis annuleren' ;)

Butchke en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij hebben de vakantie van dit jaar doorgeschoven naar volgend jaar. Zowel de mei als de zomervakantie.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken hebben wij de kerstvakantie en de voorjaarsvakantie al geboekt. Maar we hebben al besloten niet te gaan skiën en in de kerstvakantie willen we eventueel naar Het Meerdal. Maar ik boek niet vroeg. Zit ik ernaast, dan jammer, maar ik wacht het verloop van Corona af in ieder geval.
    Volgend jaar zomer willen we weer door Europa, maar ook dat wachten we af....
    Wij hadden Thailand op de planning voor volgend jaar zomer staan, maar dat durf ik niet aan.

Neuzeke en Cindy1977 vinden dit leuk.
  9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.642
    113
    Vrouw
    Nee we wachten eerst even hoe het met de baby gaat etc. Meestal gaan we pas na het hoogseizoen, ergens eind augustus/ begin september, maar volgend jaar gaat mijn zoontje naar school, hij mag dan nog wel een jaar buitenom de vakanties, maar ik weet niet wat dan beter is.. net voor de zomervakantie in juni of na de zomervakantie in september. Lijkt me ook sneu voor hem als hij de eerste nieuwe schooldagen na de vakantie mist.
    Dus denk dat we pas ergens in januari boeken.

mama van chayenna vindt dit leuk.
  10. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Onze vakantie naar Spanje die voor deze maand gepland stond is omgeboekt naar volgend jaar. Dus ja wij hebben nu een vakantie gepland staan volgend jaar. Ik had liever mijn geld terug gehad en nog niets geboekt maar dit was de enige optie die ik had. Onze reis kon deze maand niet door gaan helaas.

11. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    we gaan naar istrie, weer naar camping park umag

Shay25 en muppettje vinden dit leuk.
  12. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ja dat snap ik idd, toch fijn dat je dan nog de keuze heb om te gaan zitten waar je wilt .

Madeliefke vindt dit leuk.
  13. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik ga volgend jaar voor het eerst voor een last minute....
    Deze vakantie hebben we al geboekt in december en nu met corona heeft dat me veel stress en zorgen gegeven. Dus volgens jaar wacht ik alles eens af en boek dan wel wat.
    Wij willen we gewoon even tussenuit kunnen en van elkaar genieten, verder weinig eisen en wensen dus dat komt vast wel goed.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Geen idee nog. Nog niks geboekt (sowieso
    pas in december/januari), maar nu kijken we eerst maar eens hoe het met covid gaat lopen. En of we nog of herfstvakantie of wintersport kunnen, zien we nog wel.

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wij willen eigenlijk naar Dubai in de voorjaarsvakantie, maar met ze slechte annuleringsvoorwaarden durf ik nu niets te boeken.

16. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.525
    853
    113
    Ik heb een midweek Center Parcs Trois forets geboekt in de meivakantie omdat het een goede aanbieding was. Veel zin in! Mocht het niet doorgaan kost het me tot 30 dagen van te voren 150 euro om te annuleren.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  17. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Leuk park vonden wij dat!

18. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.525
    853
    113
    Het ziet er super uit! Toen de oudste nog niet leerplichtig was naar Village Nature en Allgau geweest, helemaal geweldig maar nu is het wat meer zoeken naar betaalbare opties.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij boeken meestal pas rond februari en zeker nu wachten we even af. Afgelopen jaren gingen we ver weg (Cuba, Maleisië) en dat was geweldig. Nu zitten we dit jaar in Harderwijk in een luxe tent, omdat mijn man het echt niet zag zitten om met 2 peuters en een zwangere vrouw naar het buitenland te vertrekken. Maar heel eerlijk: ik kijk er echt niet naar uit, zoals andere jaren. Heb nog niet eens alle spullen ingepakt, terwijl het normaal al weken klaar staat. En als ik het weer zie (dat nu gelukkig wel iets beter lijkt te worden), word ik al helemaal chagrijnig.
    We denken voor volgend jaar aan Georgie als we binnen Europa willen blijven of Thailand ofzo als we toch ver willen (maar ons zoontje is dan 7 maanden, dus we zien wel even).

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.188
    10.780
    113
    Wij gaan de laatste jaren het ene jaar naar mans geboorteland, het andere jaar veelal meerdere korte tripjes in de buurt. Die boeken we altijd al vrij laat tot heel laat. Dit jaar gaan we hooguit een weekendje weg ivm verhuizing en nieuwe baan, we kijken nog even of de tweede golf doorzet en gaan evt voor een last minute. Volgend jaar zal man wel echt weer naar zijn geboorteland willen, de ooms en tantes komen ook op een leefijd dat de kans steeds groter wordt dat er zomaar ineens eentje tussenuit piept. Voor die reis hebben we alleen vliegtickets nodig. Tot nu toe kon ik altijd pas in februari mijn vakantie vastleggen, en dan uberhaupt pas iets regelen. Nu moet ik het volgens mij in september vastleggen. Maar met corona en de politiek daar is het een wat onzeker zooitje. Ik kijk wel wanneer we evt boeken.

Deel Deze Pagina