Hallo, We gaan dit jaar naar Italië, met een kleine van dan 13 maanden. Nu vroeg ik me af of iemand weet of daar goed spullen te koop zijn voor hem. Met name luiers, zwemluiers, potjes en kun je daar goed groente en fruit kopen..(hij kan in principe met de pot mee-eten)?? Alvast bedankt voor de reacties!
hey wij zijn naar italie geweest. en zag wel luiers pampers maar erg duur. zwemluiers heb ik niet gezien. en potjes allemaal italieaans. en groete en fruit kan altijd als je het maar goed schoon maakt. ze hebben in Italie trouwens ook een Lidl
Ik kon in Italie niet echt thuisbrengen wat er in de potjes zat dus ik heb die daar niet gekocht. Maar ja Jesper at toen toch alles al mee met ons. Verder hebben ze er alles hoor.
Lijkt me wel dat ze daar alles hebben; Italianen krijgen ook wel eens babies en die worden ook niet zindelijk geboren! Als je potjes wilt kopen maar geen Italiaans kunt lezen, neem dan een woordenboekje mee (prisma of zo), of vraag het aan iemand in de winkel; ze zijn meestal erg behulpzaam en er is vast wel iemand die een beetje Engels spreekt. Verse groente en fruit zijn er fantastisch, soms ziet het er minder 'mooi' uit qua vorm en kleur, maar de smaak is meestal lekkerder dan hier! Ik zou gewoon lekker voor vers eten gaan.
Vorig jaar in Italie geweest (bij Gardameer) en ze hebben daar alles voor babies. Ook pampers en olvarit en nutrilon, al heet het daar anders maar je herkent de logo's vanzelf. Ik zou je alleen aanraden om reserve spenen mee te nemen van huis. Onze knul raakte zijn speen kwijt en ze hebben daar alleen van die rare rubberen spenen die enorm groot en raar eruit zien.
Bedankt voor de reacties! Djenno, was het daar niet veel duurder als hier? Anders sleep ik het wel mee..