Vakantie! Waar gaan jullie heen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dani84, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wy gaan 2e week van augustes een week naar frankrijk..
    Hopelijk dikke karpers vangen (H)

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wij gaan de eerste week van november waarschijnlijk naar egypte! lijkt me heerlijk

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij gaan eind juli 6 dagen naar Wenen. Dit doen we met eigen auto.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij vertrekken over 4 weken naar Kreta, Griekenland.
    We hebben daar een appartement gehuurd aan zee voor 12 dagen.

Vorig jaar ook gevlogen met onze zoon en dat ging prima, dus dit jaar doen we het nog maar een keer.

In september hebben we nog een weekendje Texel met vrienden op het programma staan en daarna ga ik heerlijk uitbuiken thuis.
    :)

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij gaan in Oktober voor 16 dagen naar Cuba is onze huwelijksreis.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Jeetje wat een rotleven zeg :D * ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers *

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij gaan half september een weekje naar Landal Sluftervallei op Texel. We zien het nog niet zitten om met ons meisje in het vliegtuig te gaan. Dat kan over een jaar ofzo wel weer. Omdat we wel even eruit wilden maar toch ook niet te ver leek Texel(of een ander eiland) ons heel goed. Van Landal is dit dacht ik wel het leukste park op de eilanden. Dit vond een vriend van ons ook, die werkt bij Landal op kantoor.

8. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Wij gaan 10 augustus voor 2 weken naar Italie. Eerste week zitten wij ergens tussen Rimini & Riccione in een vakantiehuisje. De tweede week zitten we vlakbij Massa dat ligt weer in de buurt van Pisa aan de andere kant van Italie. Wij vliegen er heen en rijden met mijn ouders weer terug naar Hollande!! Ik kan niet wachten tot de vakantie!!!

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    14dagen naar belgie met caravan mannetje durf niet met my naar buiteland ivm zwangerschap en slecht talen kunnen

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij gaan 17 augustus 15 dagen naar Tenerife. Lekker samen en uiteraard met het vliegtuig. :D

Kunnen we even bijkomen en weer opladen.

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Heerlijk! :D

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.651
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja erg he,zijn wel 5 jaar bezig geweest met voorbereiden en afzien,dus we genieten extra nu!:D

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan eind aug lekker 10 dagen naar Frankrijk.
    Dan rijden we door naar mijn broer die ook in frankrijk woont zijn kleine meid bewonderen die als het goed is 10 aug geboren wordt.
    En mijn broer kan gelijk zijn kleine neefje bewonderen.

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Pff wij zijn nu erg aan het twijfelen om toch niet naar Oostenrijk af te reizen maar een last-minute te boeken naar de zon... Het is daar namelijk aan het gieten en ze geven nog meer regen!!!
    HELP :(

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij vertrekken de laatste week van juli voor een week naar Oostenrijk. Tegen dan zal het wel uitgeregend zijn :)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij gaan naar casa die home hihi druk ant klussen ook de badkamer zijn we ant doen en dan gaan we tussen door als er dingen meoten drogen wel dagjes weg.

miss volgend voorjaar nog een weekendje cp oid
    en dan pas volgend jaar weer vliegen.

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    @ nijntje ja ik hoop het ook voor jullie :)
    bovendien was het niet haalbaar voor de hond... Die gaat nu bij mijn mama op hotel! Dat vindt hij ook leuk want dan kan hij ravotten met mijn mama's hond!!!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Ineke

Ah maar bij hotel mama kan het misschien nog fijner zijn voor je hond. :) Bij ons is het de eerste keer dat ze mee gaat, dus ik hoop dat het voor haar wat meevalt en dat het niet te warm is, want daar kan ze niet goed tegen.

Gaan jullie nu op vliegvakantie naar de zon of toch Oostenrijk?

Een collega van mijn vriend heeft familie op vakantie in Oostenrijk en die zei dat het meeviel qua regen. Een half uurtje regen, 2 uur droog en zo eigenlijk de hele dag door.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, wij hebben nu toch gekozen voor een vliegvakantie... Naar Side in Turkije!
    Eigenlijk valt dat qua regen toch mee ja, vooral voor Oostenrijk! Maar omwille van de hond hebben we er voor gekozen om dan volgend jaar gezellig samen te gaan :)
    Ik hoop ook voor jullie dat het goed zal meevallen met de hond :)
    Alvast veel plezier gewenst!

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij vertrekken a.s donderdag voor 2 weekjes naar Aruba. En dan maar hopen dat het weer hier voor de rest van de vakantie mooi blijft.

Deel Deze Pagina