overnachting doorreis gardagmeer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chilleke, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi,

Wie weet er een goedkoop overnachtingsplek (in zwitserland) voor 2 volwassen en een 2,5 jarige.

We gaan begin september naar het gardameer, en willen het met overnachting rijden.. we hebben daar een stacaravan

wie heeft dit ook gedaan en wie heeft tips

bedankt alvast!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
  3. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

#3 Sannebc, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2012
    Ik weet niet hoe je rijdt, maar wij hebben wel eens overnacht net voor de Gotthardtunnel.
    Ideaal ivm de file's, de volgende ochtend rij je zo de tunnel door.
    Als je wilt kan ik het adres wel even voor je opzoeken.
    Het is een heel klein pensionnetje in een minidorpje. Een beetje gedateerd, maar brandschoon en je kan er lekker eten.
    -> lees net op Zoover dat het er de laatste jaren niet zo best is, deze kun je dus overslaan.. ;)

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Vorig jaar zijn wij gestopt bij hotel Ox in Duitsland, nog een kwartiertje voor de Zwitserse grens. Heel goed bevallen! Via Google is het makkelijk te vinden. Erg goed restaurant bij het hotel, wij hebben daar lekker zitten eten terwijl ons meisje van (toen) 9 mnd boven lag te slapen.

Paar jaar daarvoor in zwitserland in het dorpje Egerkingen geslapen, is ongeveer een half uurtje voorbij Basel. Weet alleen niet meer hoe dat hotel heet, zal een kijken of ik het kan vinden... Of zoek zelf via Google!

Maar die eerste is echt een aanrader!

Deel Deze Pagina