welke hotel in Antalya

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamatje, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Wij willen eind maart een weekje naar Turkije. Waarschijnlijk is het in Antalya lekker warm.Lekker hoor nog niet eens voor 1000 euro zit je al in een luxe hotel. We willen graag naar een 5* Hotel all in. Nu weten we niet in welke hotel we moeten blijven. Wie heeft er tips voor mij. :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: Vakantie.
    Graag goed kijken waar je post.
    Elmo

3. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ow ik wist nog niet eens dat er een vakantie forum bestond?

4. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey maar ik ben niet zwanger en heb ook geen kind dit was een algemene vraag voor de lounge?
    Ik denk dat er zat meiden zijn die bijna nooit hier op deze forum komen maar meestal bij de lounge dus ik denk dat ik daar meer antwoord op mijn vraag zou kunnen krijgen. Volgens mij heb ik hier ook niks aan :(

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vakantie, is gewoon vakantie of je nou zwanger bent of een kind hebt of niet dat maakt niks uit ;)

We hebben niet voor niks subfora.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

En hier krijg je idd geen antwoord............

dus wat zegt dat....dat het sub fora zinloos is....beetje jammer.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Cellie...dit punt heb je elders al gemaakt.
    Een reactie waar de TS wat aan heeft is misschien wel handig.

8. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    dan toch nog een antwoord hier:
    als je ook iets van Antalya wilt zien, moet je een beetje dichtbij de stad zitten, dan is bijv Dedeman hotel een goeie (is niet all-inclusive, maar de stad met eethuisjes is dichtbij).
    Als het je echt gaat om luieren en niets-doen, dan kan je in zo'n resort in de omgeving gaan zitten (Belek, Kemer ed.). Niet in Kremlin, of andere Russisch-klinkende resorts gaan zitten hoor, Russen zijn niet zo leuk als mede-gasten. Ik ben in diverse geweest, ze verschillen niet zo bijster veel. Dus gewoon een aanbieding zoeken!

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Mamatje,

Club Paradiso in Antalya is ook een aanraden. Ook 5* All inn, echt een super accommodatie.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik ga zelf nog naar het Titanic hotel, maar ik weet niet wanneer. Het lijkt me een goede hotel.

Groetjes Nazli

11. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Titanic zijn wij ook geweest, op huwelijksreis zelfs, een aanrader hoor! Alles superdeluxe en onwijs mooi onderhouden. Je zit idd wel wat verder van Antalya af maar met een dolmus of taxi (standplaats voor de deur) ben je er zo. EN buiten dat, je hoeft niet weg want alles is op het resort.
    groetjes!

12. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Club Paradiso ! super hotel 5***** en ultra all in!
    leuk animatie team;)
    enige nadeel veel maar dan ook heel veel trappies als je in het bovenste hotel gedeelte zit;)zijn 5 gedeeltes zeg maar.. maar dit kun ej wel aangeven geloof ik.

Deel Deze Pagina