onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lamisha1980, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    hoi

ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 18 april 2010..ik ben op 14 maart 2010 gestopt met de pil en had op 19 maart mijn ontrekkingsbloeding en daarna op 18 april mijn eerste natuurlijke menstruatie en daarna meteen zwanger.

gisteren ben ik voor het eerst naar de verloskundige en kreeg een inwendige echo daaruit blijkt dat de vrucht heel klein is ze kon de embryo en de dooierzak vruchtwater wel zien..maar de computer kon de bevallingsdatum niet berekenen ook was er geen hartactie te zien omdat het nog veel te klein is..ze heeft verder niet gezegd dat de vrucht een groeiachterstand heeft enzo en dat het levensvatbaar is.

maar toch maak ik me zeer zorgen wat zal het zijn?? :(

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Omdat het pas heel kort was dat je gestopt was met de pil gaan we niet uit van een regelmatige cyclus daardoor kan het zijn dat je jonger zwanger bent dan dat je dacht. Waarschijnnlijk word de echo over 1 a 2 wkn herhaald. Dan krijg je meer duidelijkheid voor nu is het ook voor de verloskundige afwachten....

Imke

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    oke..ik krijg inderdaad over 3 wkn weer een echo..maar het is niet zo dat ik een miskraam ga krijgen ofo? :)

Deel Deze Pagina