Wie heeft er leuke ideeen voor kleine cadeautjes voor een vliegreis voor een jongen van 21 maanden? Vliegen 2,5 uur naar Mallorca...
Hoi, Ik vloog vorig jaar met 2 kids. Ik had meegenomen als kado's: Klein kleurboek met nijntje waskrijtjes z'n magisch tekenbord een groot auto (bij zeeman, koste bijna niks) En ik kan natuurlijk niet in je portomonee kijken maar wij ondervonden dat een draagbare dvd speler weg erg handig is op z'n kleine vliegreis. Kunnen ze af en toe even 15 min tekenflimpje kijken. Hoop dat er je er wat aan hebt
Iets van kleurtjes had ik ook bedacht, magisch tekenbord goed idee. Dvd speler hebben we idd in huis, zijn in juni met de auto naar Frankrijk geweest, echt ideaal...
Zo`n stickerboek waar ze de juiste sticker op het juiste plekje moeten plakken. Bij de action hebben ze een hoop van de goedkope dingetjes (ook zo`n magisch tekenbord). Wij hadden ook een zachte bal meegenomen zodat onze dochter tijdens het wachten op het vliegveld lekker kon rennen in een hoekje, was ze d`r energie kwijt toen we daadwerkelijk gingen vliegen. Fijne vakantie!
Magisch tekenbord! Hier ook een succes geweest in t vliegtuig. Kleurtjes. Boekjes. Heel veel lekkere dingen
Hier vorig jaar de laptop met filmpjes meegenomen. Dit jaar pak ik verschillende kado's in. Waaronder een magisch tekenbord, boekjes, een kleine knuffel, kleurtjes. Wij vliegen dan net iets verder nl naar turkije
Ik heb voor onze akantie gehaald. Magisch tekenbord 2 boekjes waarvan je flapjes kan openen. Wij Vliegen in de nacht dus verwacht dat we geen cadeautjes nodig hebben maar voor het geval dat fijne vakantie